اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

گوشت منجمد با قیمت مصوب توزیع می‌شود/ افزایش قیمت برنج وارداتی

گوشت منجمد با قیمت مصوب توزیع می‌شود/ افزایش قیمت برنج وارداتی
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گوشت قرمز گوساله و گوسفندی منجمد با قیمت ۲۹ هزار تومان در استان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام رحمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جهت تنظیم، نظارت و بازرسی بر توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان و همچنین تعادل قیمت، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و رصد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی با بیان اینکه رصد نهاده‌های دامی نیز در حوزه تنظیم بازار جهاد کشاورزی قرار دارد، افزود: از شهریور ماه سال جاری تا کنون ۴۵۰ تن گوشت قرمز گوساله و گوسفندی منجمد با قیمت ۲۹ هزار تومان در استان توزیع شده است.

,

رحمانی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۱۴۹تن گوشت گرم وارداتی در استان توزیع شده است، ابراز کرد: از شهریور ماه تاکنون ۸۲ تن گوشت گرم وارداتی عرضه شده و از ابتدای سال جاری نیز تا پایان مرداد ماه حدود ۶۷ تن گوشت توزیع شده است.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: این گوشت با قیمت مصوبه هر ربع شقه سردست ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هر ربع شقه ران ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و از اول سال تاکنون ۴۲۵ تن گوشت مرغ منجمد توزیع شده است

,

این مسئول خاطرنشان کرد: حدود ۶۴۰ تن توزیع برنج به فراخور ماه‌های مناسبتی و عید داشتیم؛ روغن ۱۶۰ تن توزیع داشتیم که با ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه شد.

,

وی در خصوص توزیع تخم مرغ گفت: تاکنون هیچ حمایت دولتی در این زمینه نشده اما در راستای تنظیم بازار بر طبق شورای برنامه‌ریزی تنظیم بازار به عنوان یک استان پیشتاز، بنا شد تا ۲۰ درصد از تولید تخم مرغ مرغداری استان را با همکاری مرغداران به فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و تعاونی تخصیص دهیم.

,

این مسئول اضافه کرد: تخم مرغ تعاونی که هرشانه ۱۲ تا ۱۶ عدد است با قیمت ۱۶هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد در حالی که طبق قیمت گذاری هفته پیش هر شانه ۱۴ هزار تومان بود؛ وزن تقریبی هر شانه ۲ کیلو و هر کارتن ۱۲ کیلوگرم است.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: قیمت گوشت قرمز منجمد ۲۹ هزار تومان و گوشت مرغ منجمد تا چند روز پیش به قیمت ۶ هزار و ۷۰۰ تومان توزیع می‌شد اما این روز ها طبق مصوبه قیمت گذاری می‌شود.

,

وی عنوان کرد: قیمت برنج وارداتی هم با توجه به نوع برنج تا روزهای اخیر ۳۹۰۰ بود که اکنون به ۵۹۰۰ رسیده است.

,

این مسئول تصریح کرد: طبق سال‌های گذشته تنظیم میوه شب عید به تنظیم بازار واگذار می‌شد که در سال جاری فعلا هیچ گونه برنامه‌ریزی در این خصوص نشده است.

,

رحمانی اظهارکرد: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها، دارو، خوراک طیور و دام و لوازم دیگر قیمت‌ها افزایش داشته است.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تشریح کرد: با افزایش توزیع گوشت مرغ منجمد به تدریج روند افزایش قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

,

وی اذعان داشت: تمام اقلام با همکاری اصناف بین ۲۳ فروشگاه در سطح شهر قزوین تقسیم می‌شود و در شهرستان‌ها زیر نظر فرماندار به عنوان کمیته ستاد تنظیم بازار توزیع می شود.

,

رحمانی در پایان گفت: این روال تا پایان سال ادامه دارد و برای سال جدید ممکن است توزیع بیشتر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه