اخبار داغ

با حضور مسئولان استانی؛

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین معرفی شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین معرفی شد
صدیقه ربیعی به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار قزوین و دفتر بازرسی استانداری صبح امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

در این مراسم صدیقه ربیعی که پیش از این به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان البرز فعالیت می‌کرد به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین منصوب شد.

,

همچنین فاطمه مرادیان به سمت مدیرکل دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین منصوب شد که پیش از این مدیریت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری را بر عهده داشت.

,

, , ,

مشکلات جامعه زنان پیچیده و گسترده است

, مشکلات جامعه زنان پیچیده و گسترده است,

عبدالمحمد زاهدی در این مراسم اظهار کرد: هر کدام از ما نقشی داریم که یک روزی تغییر می‌کند و در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیریم و تغییر مدیریت‌ها هم اینگونه است.

,

وی افزود: از زحمات تمام کسانی که در دفتر بازرسی استانداری به ویژه آقای حمزه‌ای خدمت می‌کردند تشکر می‌کنم و این مسئولیت را امروز به خانم مرادیان می‌سپاریم.

,

استاندار قزوین بیان کرد: من روز اول که خانم مرادیان برای هدایت دفتر امور بانوان صحبت کردم سفارشی که داشتم این به دور از دیدگاه‌های سیاسی و بومی پذیرای تمام بانوان استان باشند و نسبت به مسائل آن‌ها حساس باشد و امروز هم این مسئولیت سنگین را به خانم ربعی منتقل می‌کنیم.

,

زاهدی ابراز کرد: بانوان ما این شایستگی و توانمندی را برای مدیریت دارند و امیدواریم این مسئله رو به ارتقاع باشد.

,

این مسئول افزود: مشکلات جامعه زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حقوقی بسیار پیچیده و گسترده است که باید توجه جدی به آن داشت.

,

وی تصریح کرد: ما  مسئول هستیم و مفهوم واژه مسئول یعنی کسی که مورد سوال قرار می‌گیرد بنابراین عملکرد خود را باید بر همین اساس تنظیم کنیم تا بتوانیم در برابر مردم و پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

,

, , ,

امور بانوان استانداری دفتر مطالبه‌گری زنان است

, امور بانوان استانداری دفتر مطالبه‌گری زنان است,

زهرا یوسفی در ادامه این مراسم ابراز کرد: چتر امور بانوان باید برای تمامی بانوان جامعه گسترده شود و از همدلی و همفکری آن‌‌ها استفاده کند

,

عضو شورای شهر قزوین گفت: امور بانوان استانداری درواقع دفتر مطالبه‌گری زنان است که نباید از این مطالبه‌گری دست برداریم تا مسئولان این خواسته‌ها را فراموش نکنند.

,

وی بیان کرد: در دوران تصدی‌گری استانداری قزوین توسط آقای زاهدی شاهد انتصاب مدیران خانم هستیم اما این تعداد نسبت به مدیران آقا در استان بسیار کم است.

,

یوسفی افزود: ما از دو منظر در یک مقطع زمانی ویژه قرار داریم یک منظر اینکه شرایط برای انتخاب مدیران خانم فراهم است چراکه بانوان بیش از ۵۰ درصد رای دولت تدبیر و امید را در صندوق‌ها انداختند تا بر سر کار بیاید و این جایگاه ممکن است دیگر برای ما تکرار نشود لذا خواهش می‌کنم، بگذاریم این دوره درخشان و به یادماندنی شود.

,

عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: از منظر دیگر اینکه به لحاظ اقتصادی وضعیت بحرانی داریم و دوران گذار از سنتی به مدرنیته را پشت سر گذاشتیم و اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر افتاده باعث فشار اقتصادی، روحی و روانی برای زنان شده که امیدواریم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

,

, , ,

نگاه ویژه به زنان روستایی در استان خواهم داشت

, نگاه ویژه به زنان روستایی در استان خواهم داشت,

صدیقه ربیعی در پایان مراسم اظهار کرد: اعتماد به بانوان به خاطر عملکرد مطلوب مدیران خانم در دستگاه‌های مختلف است.

,

وی ابراز کرد: دفتر امور بانوان به لحاظ تصمیم سازی و سیاست گذاری بسیار نقش مهمی ایفا می‌کند لذا تلاش و پویایی این دفتر بسیار مهم است تا بتواند در رشد و توسعه جامعه زنان عملکرد مطلوب داشته باشد.

,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: زنان صنعتگر، کشاورز، کارآفرین، روستایی، بازرگان و تشکل‌های غیر دولتی و احزاب و هنرمندان بازوان اجرایی دفتر امور بانوان هستند.

,

ربیعی تصریح کرد: درب دفتر امور بانوان به روی همه بانوان با هر نگرش و سلیقه‌ای باز است و از ایده‌ها و طرح‌های همه استقبال می‌کنیم و از همکاری و پیشنهادها و انتقادات اسقبال می‌کنیم.

,

این مسئول عنوان کرد: ارتقاع زنان کارشناس برای ظرفیت سازی و استفاده در مدیران میانی و انتخاب مشاوران موثر و همراه را در دستور کار داریم.

,

وی بیان کرد: از ظرفیت قانونی کارگروه  بانوان و خانواده استفاده خواهیم کرد و از پتانسیل قانونی اختصاص ۵درصد سرجمع بودجه استان به بانوان که از سال ۹۸ اجرا خواهد شد به طور کامل بهره خواهیم برد.

,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: از اصحاب رسانه که گوش شنوا و چشم بینای ما هستند استفاده خواهیم کرد و از تمرکز بر زنان مرکز استان پرهیز خواهم کردم لذا نگاه ویژه به زنان روستایی در استان خواهم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه