اخبار داغ

درآستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی؛

تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی با شعار "من انقلابی ام" در اردبیل برگزار شد

تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی با شعار "من انقلابی ام" در اردبیل برگزار شد
تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با شعار من انقلابی ام با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی پیش از ظهر امروز در مهدیه اردبیل انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با شعار من انقلابی ام با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی پیش اژ ظهر امروز در مهدیه اردبیل انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم گفت: دانشجویان انقلابی باید با ارزیابی ۴۰ سالگی و آگاهی از موفقیت ها و ناکامی های آن بر موفقیت های انقلاب اسلامی بیفزایند و خلع های آن را شناسایی و برطرف کنند.

,

وی اظهارداشت: ضرورت آسیب شناسی انقلاب اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی توسط دانشجویان انقلابی و نخبه از مهم ترین مقوله این جشن بزرگ در ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

,

بابازاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجویی و دانش آموزی در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس خالصانه و با روحیه انقلابیگری خود از آرمان ها و خاک وطن به خوبی دفاع کردند بدون آنکه توقعی از این انقلاب داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنان برای رسیدن به اهداف بلند پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه چینی کنند و باید با الگو گرفتن از شهدای والامقام همچون شهید دکتر چمران برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مکتب عاشورا به اینجا رسیده است و امروز  در چهل سالگی این انقلاب اسلامی بر همین پایه و اساس حرکت می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه