اخبار داغ

اولین تغییر در استانداری مازندران؛

گزینه جدی مدیر روابط عمومی استانداری کیست؟

گزینه جدی مدیر روابط عمومی استانداری کیست؟
گفته می‌شود استاندار مازندران در اولین انتصاب خود و در اولین گام دست به تغییر مدیر روابط عمومی خود زد و با تودیع احمد مظفری، به‌دنبال ایجاد ارتباط گسترده‌تری با اصحاب رسانه استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، شنیده‌ها حاکی است که احمد حسین‌زادگان در اولین هفته از شروع مدیریتش در سمت جدید استاندار مازندران، دست به اولین تغییر خود در انتصاب یکی از مدیران ساختمان سفید استانداری زده است.

هر چند خبر این انتصاب، رسما از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی استاندرای مازندران منتشر نشده است اما بنا بر اظهارات شنیده شده و همچنین پیگیری خبرنگار ما و ارتباط با مدیر روابط عمومی فعلی استانداری و گزینه احتمالی، این ماجرا بنا است تا چندی دیگر رسما انجام شود و اکنون در مراحل اداری سیر قانونی است.

گفته می‌شود حسین‌زادگان در اولین انتصاب خود و در اولین گام دست به تغییر مدیر روابط عمومی خود زد و با تودیع احمد مظفری، مدیر روابط عمومی فعلی ارشاد مازندران، عباس مهدوی به‌جای وی معارفه خواهد شد.

در کارنامه مهدوی، مدیر روابط عمومی ارشاد و اداره کل میراث فرهنگی استان دیده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد استاندار مازندران با تغییر مدیر روابط عمومی خود، به‌دنبال ایجاد ارتباط گسترده‌تری با اصحاب رسانه‌ها است؛ امری که بی‌شک او را برای ادامه کار و بقای مدیرتش در مسئولیت زیاد یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه