اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

۹۰ میلیون دلار برای ارتقا تجهیزات آتش نشانی/ 26 فروند بالگرد تامین شد

۹۰ میلیون دلار برای ارتقا تجهیزات آتش نشانی/ 26 فروند بالگرد تامین شد
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه برای ارتقا تجهیزات و امکانات آتش نشانی 90 میلیون دلار پیش‌بینی شده استگفت: تاکنون 26 فروند بالگرد برای هلال‌احمر تامین شده که برای کشور کافی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث ساخت و ساز منازل مسکونی بر اساس پرداختی‌ها به کرمانشاه به استان لرستان نیز پرداخت می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی بیان کرد: در بخش کشاورزی بحث بیمه مطرح است ولی در خسارت دام اعتبار در اختیار استان قرار می‌گیرد، منازل حریم رودخانه‌ها بیشترین خسارت را داشتند که باید جابه‌جا و برآورد خسارت شوند.

,

 

,

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به تهیه تجهیزات اطفا حریق اشاره کرد وافزود: برای تهیه بالگرد تلاش های زیادی کرده‌ایم و تاکنون 26 فروند بالگرد برای هلال‌احمر تامین شده که برای کشور کافی نیست.

,

 

,

وی با بیان اینکه در زمان نیاز از مجموعه بالگردهای نیروهای مسلح استفاده می‌شود عنوان کرد: این تجهیزات برای کاری که مورد نیاز است بسیج می‌شود، لایحه‌ای که به مجلس داده‌ایم این است که می‌توانیم از بخش خصوصی استفاده کنیم و هزینه‌ها را پرداخت کنیم.

,

 

,

نجار گفت: برای ارتقا تجهیزات و امکانات آتش نشانی، 90 میلیون دلار پیش‌بینی شده است؛ هر حادثه‌ای که مربوط به حوادث طبیعی باشد برآورد خسارت از طریق دستگاه‌های استان انجام و به سازمان مدیریت بحران کشور وارد شده و پیشنهاد تامین اعتبار به دولت اعلام می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه