اخبار داغ

استاندار زنجان:

میز‌های خدمت در ادارات به صورت نمادین نباشد

میز‌های خدمت در ادارات به صورت نمادین نباشد
استاندار زنجان با اشاره به برخی از اقدامات مدیران که سبب نارضایتی مردم شده است گفت: برخی از کارهای نسنجیده مسئولان سبب نارضایتی شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه متاسفانه ایجاد فرهنگ سازی در مسئولیت پذیری را بعضا در برخی از جاها از خودمان سلب می‌کنیم اظهار کرد: با این وضعیت استفاده از ظرفیت مردم نیز از بین می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: الان اگر یک قصوری و یا مشکلی در یک جا پیدا شود هیچ کس مسئولیت آن را نمی‌پذیرد ولی اگر توفیقی در کار باشد همه خود را متولی آن می‌داند و تلاش می‌کنند تا بتوانند آن را به مسئولیت خود به ثبت برسانند.

,

استاندار زنجان بیان کرد: به نظر بنده عیبی هم ندارد در قصور هم بیاییم این کارها را انجام دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از کارهای که انجام شده موجب آزار مردم می‌شود الان قصد ندارم مصداقی از این کارها را بگویم ولی اگر اینگونه ادامه پیدا کند حتما مصداق‌های آن را می‌گویم و در رابطه با آن نیز تصمیم می‌گیرم.

,

حقیقی با اشاره به اینکه این کارهای نسنجیده جمع شده و موجب اعتراض مردم می‌شود افزود: فکر می‌کنم الان فصل این کارها نیست که یک سازمانی کاری را انجام دهد و بعد از مدتی کنار برود بطور مثال سازمان آب یک کاری را انجام دهد و بعد از مدتی کنار برود و بعد آن شهرداری و اداره برق نیز یک کاری را انجام دهند کنار برود تا اینکه کارها برای مردم مشکل ساز باشد.

,

وی با بیان اینکه در یکی از بازدیدها شاهد اعتراضات مردمی بودم و از اعتراضاتی که مردم داشتند خجالت کشیدم هر چند این کارها در زمان بنده اتفاق نیفتاده است افزود: در یک صنف بسیار بزرگ با مردم بسیار زیاد واقعا اعتراض به کارهایی که بدون هماهنگی انجام می‌شود را داشتند.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارهایی که انجام می‌شود باید منجر به تامین آرام در جامعه شود نه اینکه کارهایی را انجام دهیم که موجب نارضایتی و ناراحتی شود افزود: همه ادارات و ارگانهای که خدماتی را ارائه می‌دهد هماهنگی کنند تا کاری که انجام می‌دهند در کمترین زمان به سرانجام برسانند تا موجب نارضایتی مردم نشود.

,

وی با اشاره به اینکه موضوعاتی که در جلسه شورای برنامه‌ریزی مطرح می‌شود از قبل کارشناسی شده باشد بیان کرد: موضوعات باید به گونه‌ای کارشناسی شود و به حدی از منطق بالایی برخوردار باشد که مورد پذیرش قرار گیرد نه اینکه موضوعی مطرح شود که ابهامات زیادی داشته باشد.

,

حقیقی با تاکید بر اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان افزود: موضوعی که در جلسه شورای برنامه‌ریزی به تصویب می‌رسد حتما باید اجرا شود.

,

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران کل در جلساتی که باید حضور داشته باشند حاضر نمی‌شوند ابراز کرد: باید مدیران در جلساتی که دعوت شدند حضور داشته باشند تا مسائل و مشکلات به صورت حضوری مورد بررسی قرار گیرد.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخی از مدیران ترک حوزه می‌کنند ترک مسئولیت و حوزه استحفاظی منوط بر اجازه گرفتن و موافقت است. این گونه نیست که بعد از ترک حوزه عدم حضور خود را اعلام کنیم گفت: باید معلوم شود مدیرکل ما کجاست و برای انجام چه کاری رفته است.

,

وی عنوان کرد: بزرگترین وظیفه و رسالت ما این است که مشکلات مردم را حل کنیم و برای اینکه این مشکلات را برطرف کنیم باید رو در رو بنشینیم و مسائل را مورد بررسی قرار دهیم.

,

حقیقی بیان کرد: اگر موضوعاتی که در جلسات مطرح می‌شود از طریق کارشناس یا معاون به مدیران کل انتقال یابد معلوم نیست بازخورد آن چه خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه باید این موضوع را به صورت جدی در نظر بگیریم گفت: موضوع خدمت نیز باید در همه دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه میز خدمتی که در ادارات راه اندازی می‌شود نمادین نباشد افزود: میز خدمت باید برای مردم خدمات ارائه کند و همچنین از هفته آینده میز خدمت در ورودی استانداری هم به منظور پاسخگویی به مردم راه اندازی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه