اخبار داغ

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان مطرح کرد؛

عملکرد ضعیف برخی از ادارات استان زنجان در تحقق اهداف میز خدمت

عملکرد ضعیف برخی از ادارات استان زنجان در تحقق اهداف میز خدمت
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با اشاره به عملکرد ضعیف برخی از ادارات استان زنجان در تحقق اهداف میز خدمت گفت: راه اندازی میز خدمت در برخی از ادارات بیشتر به صورت شکلی اتفاق افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; شهرام طهماسبی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه کارهایی که متولی آن در استان هستیم و سیاست اجرایی آن را در استان برعهده داریم سعی در انجام آن خواهیم داشت اظهار کرد: برخی از مسائل واقعا دست ما نیست و خارج از سیاست‌ها و تصمیمات استانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ان شاالله برنامه‌ها و پروژه‌های استان با رویکرد‌های علمی و با رفتارهای حرفه‌ای و کارشناسانه با قدرت بیشتری دنبال شود.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با بیان اینکه برخی از حوزه‌های به واسطه نقش و جایگاه فرابخشی که دارند تغییرات و تاثیرات آن در استان اثر گذار است بیان کرد: تغییرات مدیران برخی از دستگاه‌ها و مدیرانی که می‌آینده می‌تواند تاثیرات مثبت یا گاها منفی را در توسعه استان داشته باشند.

,

وی عنوان کرد: با یک اراده خلل ناپذیری که همه ما باید داشته باشیم باید سعی کنیم با همفکری خود در مسیر توسعه استان قدم‌های موثری را برداریم.

,

طهماسبی ابراز کرد: امیدواریم با اقدمات امدادی در مسیر توسعه استان بتوانیم تصمیمات خوبی را که در شان مردم استان است اتخاذ کنیم.

,

وی با اینکه خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی که برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای میز خدمت انجام شده اما برخی از دستگاه‌های هنوز به صورت جدی به این مسئله وارد نشدند افزود: برخورد این دستگاه‌ها در راه اندازی میز خدمت بیشتر به صورت شکلی بوده و محتوا کار هنوز به صورت جدی اجرا نشده است.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان ابراز کرد: امیدواریم که با تاکیدات استاندار محترم تا نیمه دی ماه امسال استقرار میزهای خدمت در همه ادارات را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه