اخبار داغ

​افتتاح اولین اتاق اسباب بازی در مدارس سیستان وبلوچستان

​افتتاح اولین اتاق اسباب بازی در مدارس سیستان وبلوچستان
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان گفت: اولین اتاق اسباب بازی استان سیستان وبلوچستان در مدرسه دین و دانش زاهدان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرحناز کرد زابلی در حاشیه افتتاح این اتاق در گفتگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: این اقدام پس از دستور صریح وزیر آموزش و پرورش مبنی بر راه اندازی اتاق های اسباب بازی در مدارس کشور در این استان اجرایی شد.
وی گفت: در قالب این طرح قرار است آموزش مفاهیم درسی از حالت سنتی خارج شده و همراه با بازی این مفاهیم به دانش آموزان مقطع ابتدایی آموزش داده شود.
به گفته معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان این طرح از بهمن ماه به صورت آموزشی در 10 استان کشور اجرایی خواهد شد که ایجاد این کلاس ها نیز با نظارت وزارت خانه و ادارات کل است.
کرد تصریح کرد: در این طرح مربیان مقاطع اول، دوم و سوم ابتدایی آموزش های لازم را خواهند دید تا به صورت کامل توجیه شوند که این اتاق چه کارایی هایی داشته و از این اسباب بازی ها در چه حوزه ها، دروس و به چه منظوری استفاده می شود.
وی با اشاره به اینکه اولین اتاق اسباب بازی سیستان وبلوچستان در مدرسه دخترانه دین و دانش زاهدان در حاشیه شهر و منطقه کریم آباد افتتاح شده است ادامه داد: در نظرداریم تمامی دانش آموزان 8 تا 10 جلسه از این اتاق برای دروس تعیین شده مانند ریاضی و علوم و... استفاده کنند. همچنین مربیان نیز طی دوره دو مرحله در فروشگاه و کلاس اسباب بازی، شیوه های آموزش از طریق بازی را آموخته و به دانش آموزان تدریس می کنند.
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه