اخبار داغ

رئیس اداره بازرسی صنعت و معدن استان زنجان:

نظارت بر بازار در شب یلدا تشدید می‌شود

نظارت بر بازار در شب یلدا تشدید می‌شود
رئیس اداره بازرسی صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت در برخی از ایام سال بر بازار گفت: نظارتها در بازار شب یلدا همانند سالهای گذشته تشدید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اسماعیل مسلمی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا;  با اشاره به اینکه 32 بازرس در بازار استان در شب یلدا نظارت خواهند کرد گفت: این بازرسان در دو شیفت صبح و عصر فعالیت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه میادین میوه و صناف خواربار و خشبار فروش  و شیرینی فروشی‌ها بازرسی می‌شوند افزود: در این روز در صورت مشاهده تخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

,

رئیس اداره بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان زنجان 20 بازرس در بازار نظارت خواهند کرد افزود: براساس برنامه ریزیها انجام شده نظارتها از 25 آذرماه در سراسر استان آغاز می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در سایر روزها نظارتها به صورت مستمر در سطح استان زنجان می‌شود هاطر نشان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها سامانه 124 به منظور دریافت گزارشات و شکایات شهروندان فعال است.

,

مسلمی با بیان اینکه برخورد‌ها با متخلفان به صورت جدی انجام می‌شود ابراز کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به صورت تلفنی یا به صورت حضور با مراجعه به سازمان شکات خود را اعلام کنند که در صورت دریافت گزارش برخورد قانونی با متخلفان اعمال می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه