اخبار داغ

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان:

امر به معروف، نگرانی درباره سرنوشت جامعه است

امر به معروف، نگرانی درباره سرنوشت جامعه است
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان گفت: اگر بدانیم امر به معروف یعنی عشق ورزیدن و نگران بودن به حال و سرنوشت دیگر افراد جامعه، قطعاً به آن توجه و عمل خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، محمدجعفر شهبازی در کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد، با تأکید بر چرایی این فریضه الهی اظهار کرد: رمز پایداری و بقاء جامعه اسلامی توجه به امر به معروف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی گفت: اولین عاملان به معروف خداوند و سپس پیامبران و ائمه طهار(ع) هستند که باید همه جامعه به این مهم توجه داشته باشند.

,

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان با بیان این که نمی‌خواهیم انگشت اتهام به طرف شخص خاصی در عدم اجرای درست امر به معروف ببریم، یادآور شد: با این حال کاری کرده‌ایم که امر به معروف را در یک بگیر و ببند و برخورد با مسئله بدحجابی تبیین شده است.

,

وی ادامه داد: چون در امر زکات بحث سرمایه مطرح است زودتر از فریضه الهی امر به معروف به آن پرداخته شد و گوی سبقت را از امر به معروف ربود و در بین مردم تقریباً به نتیجه رسیده و بهتر عمل شده است.

,

شهبازی با بیان اینکه هنوز امر به معروف در جامعه اسلامی جایگاه لازم را ندارد، گفت: اگر بدانیم امر به معروف یعنی عشق ورزیدن و نگران بودن به حال و سرنوشت دیگر افراد جامعه، قطعاً به آن توجه و عمل خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه 40 روش در امر به معروف و نهی از منکر برای عاملان آن وجود دارد، افزود: ابتدا باید مسئولان به معروفات توجه کنند و سپس آحاد مردم و برای اجرا این فریضه الهی همه باید پای کار باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه