اخبار داغ

در جلسه شورای ائمه جماعات زنجان مطرح شد؛

میعادگاه های نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و بصیرت‌افزایی است/تکلیف مدیران پروازی زنجان به زودی مشخص می شود

میعادگاه های نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و بصیرت‌افزایی است/تکلیف مدیران پروازی زنجان به زودی مشخص می شود
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: میعادگاه های نماز جمعه در واقع قرارگاه فرهنگی، تقوا و بصیرت‌افزایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، آیت‌الله علی خاتمی امروز در جلسه شورای ائمه جماعات استان زنجان، اظهار داشت: احیای نماز جمعه از برکات مهم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,  آیت‌الله علی خاتمی امروز در جلسه شورای ائمه جماعات استان زنجان، اظهار داشت: احیای نماز جمعه از برکات مهم انقلاب اسلامی محسوب می شود.,

وی با اشاره به برپایی نماز جمعه در بالغ بر ۹۰۰ نقطه کشور،خاطرنشان کرد: میعادگاه های نماز جمعه در واقع قرارگاه فرهنگی، تقوا و بصیرت‌افزایی است.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در استان زنجان، نمازجمعه اولین بار توسط آیت‌الله موسوی برگزار شد،افزود: امروز نیز پس از گذشت چند سال، این فریضه الهی در ۱۴ نقطه از استان برگزار می‌شود.

,

آیت‌الله خاتمی ائمه‌جمعه را در خط مقدم پاسداری از انقلاب و  ولایت‌مداری عنوان کرد و افزود: این افراد روحیه دلگرمی به نظام جمهوری اسلامی می دمند.

,

وی با اشاره به اینکه روحانیت همواره در تاریخ زبان گویای مردم بودند و همچنان به این وظیفه خود عمل می کنند،ادامه داد:پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز روحانیت همواره نقش مهمی در صحنه ها داشته است.

,

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: علما پس از جایگاه ولایت‌فقیه همواره مورد هجمه دشمنان بوده اند.

,

وی علما را مطمئن‌ترین و امین‌ترین رابط با مردم برای انعکاس مشکلات عنوان کرد و افزود: علما در این زمینه تاثیرگذار هستند.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به کمبود نظارت در استان،گفت: متاسفانه نظارت در استان زنجان کم است.
"فتح‌الله حقیقی"استاندار زنجان نیز در این جلسه، اظهار داشت: امروز باید با جوانان به دلیل گسترش، سرعت و جایگاه والای فناوری اطلاعات، صحبت کرد.

,
,

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای القای اندیشه‌های خود و تصرف اندیشه‌های جوانان،خاطرنشان کرد: همه کسانی‌ که دل در گرو انقلاب دارند، باید با روش‌های منطقی و هوشمند آسیب‌ها را کاهش دهند.

,

استاندار زنجان برضرورت اتحاد و وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه و روحانیون محور جامعه بوده و هستند و نباید تبلیغات منفی بر قشر روحانیت را باور کرد.

,

وی یکی از وظایف ائمه جمعه را محور بودن بین مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: هر اندازه حضور مردم در نماز جمعه‌ها بیشتر باشد نقشه‌های دشمنان شکست می خورد.

,

نماینده عالی دولت در استان زنجان برضرورت تقویت ارتباط مسئولان با ائمه جمعه تاکید کرد و بیان داشت: اگر فرهنگ مسئولیت‌پذیری ایجاد شود،جامعه انسجام بیشتری خواهد داشت.

,

حقیقی با بیان اینکه برای مردم کار کردن، نیازمند سه ضلع است،افزود: ائمه جمعه در راس این هرم باید تقویت شوند. 
ویبه موضوع مدیران پروازی اشاره کرد و گفت: فهرست مدیران پروازی را خواستار شدم تا تکلیف این مدیران مشخص شود.

,
,

وی گفت: مدیران پروازی یا بمانند خدمت کنند یا مدیری دیگر جایگزین‌شان می شود، زیرا اولویت اصلی ما انتخاب مدیران بومی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه