اخبار داغ

3بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس؟

3بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس؟
به احتمال زیاد در لیست خروجی برانکو سه بازیکن حضور دارند و قرار است سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با پارس جنوبی لیست خود را به باشگاه ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درحالی‌که نیم‌فصل لیگ برتر برای تیم پرسپولیس فردا به اتمام می‌رسد، برانکو قصد دارد لیست بازیکنان مدنظر و مازاد تیم پرسپولیس را به مدیران باشگاه اعلام کند تا نسبت به کنار گذاشتن از تیم و اضافه کردن بازیکنان مدنظر از سوی باشگاه اقدام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرسپولیس , برانکو ,

احسان علوان‌زاده بازیکن تیم پرسپولیس که دو فصلی هست که در این تیم حضور دارد، یکی از بازیکنانی است که در لیست مازاد برانکو قرار دارد و در نیم‌فصل باید این تیم را ترک کند. علوان‌زاده در نیم فصلی که پرسپولیس از نظر بازیکن در مضیقه بود، نتوانست جایی در ترکیب این تیم داشته باشد و  حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم خیلی کم به کار گرفته شد. این بازیکن در بازی با سپاهان و بازی فردا مقابل پارس جنوبی هم در لیست پرسپولیس نیست و دلیل آن مصدومیت عنوان شده اما این بازیکن دیگر در تفکرات برانکو جایی ندارد و یکی از جداشده‌های این تیم در نیم‌فصل خواهد بود.

,

دو بازیکن دیگر پرسپولیس که در ترکیب این تیم به میدان می‌روند هم شرایط خوبی در این تیم ندارند و نتوانستند خواسته‌های برانکو را به خوبی پیاده کنند و به همین دلیل این دو بازیکن هم به احتمال زیاد در نیم‌فصل از این تیم جدا خواهند شد.

,

یکی از این بازیکنان در پست دفاع حضور دارد و بازیکن دیگر در خط حمله بازی می‌کند و به نظر می‌رسد این دو بازیکن هم در نیم‌فصل دوم جایی در این تیم نداشته باشند.

,

در صورتی که بتوانند برای این بازیکنان مشتری خوبی پیدا کنند جدایی این دو بازیکن هم قطعی خواهد بود؛ چراکه مبلغ قرارداد این دو بازیکن بالاست و برای کنار گذاشتن از تیم پرسپولیس مسئولان باشگاه باید مبلغ قابل توجهی بپردازند و به همین دلیل به دنبال مشتری برای این دو بازیکن هستند تا بتوانند آنها را به تیم دیگری انتقال دهند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه