اخبار داغ

درخواست سردار حاجی‌زاده از برترین‌های کنکور

درخواست سردار حاجی‌زاده از برترین‌های کنکور
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: کشور این تجربه را دارد که با استفاده از توانمندی‌ جوانان می‌توان از تحریم تسلیحاتی عبور کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور گفت: تنها راه بی خاصیت کردن تحریم‌ها توسط نخبگان، پیشرفت علمی و خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار داشت: ستاد فرماندهی هوا فضای سپاه قدمگاه بزرگانی چون شهید تهرانی مقدم، شهید کاظمی و شهدای مدافع حرم است. شهدایی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن جان خود را برای حفظ کشور فدا کرده‌اند.

,

سردار حاجی زاده افزود: این افراد برای آنکه مردم ما در امنیت باشند تلاش شبانه روزی کرده‌اند و از جان خود گذشتند و امروز ادامه دادن راه آنها به عهده همین نخبگان است.

,

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات ارتباط بین نسل اول و نسل امروزی انقلاب است تا جوانان امروز با تلاش‌های کسانی که برای دفاع نظامی از کشور از جان گذشتند آشنا شوند.

,

سردار حاجی زاده ادامه داد: دفاع همچنان باقی است، دشمن همچنان وجود دارد و ما باید بتوانیم در همه بخش‌ها کشور را واکسینه کنیم.

,

وی افزود: همان گونه که نسل اول انقلاب به تکلیف خود عمل کرد و از همه چیز خود گذشت، جنگ را اداره کرد و پس از پایان دفاع مقدس راه رفع کاستی‌های تسلیحاتی را در پیش گرفت، امروز هم شما جوانان و نخبگان کشور باید ادامه دهنده این راه باشید.

,

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه دشمنان امروز به ضعیف ترین خاکریز دفاعی یعنی اقتصاد کشور ما حمله کردند، تاکید کرد: موفقیت آنها به خاطر ضعف ما و نه قدرت آنهاست و امروز نسل جوان مهم ترین بخش در کشور ما برای رفع این کاستی‌ها است.

,

سردار حاجی زاده گفت: در دهه اول انقلاب عده‌ای بار بقیه مردم را به دوش کشیدند و جنگیدند و شما نخبگان کشور نیز باید بار دیگران را به دوش بکشید و فقط به فکر خود نباشید.­ امروز روز فداکاری و ایثار در جبهه علمی و جبهه  فناوری است.

,

وی خاطر نشان کرد: در تامین تسلیحاتی کشور این تجربه را داریم که با­ توانمندی جوانان می‌توانیم از تحریم عبور کنیم و این شدنی است و باید به حوزه‌های دیگر نیز بیش از پیش تسری یابد.

,

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تمرکز روی بخش نظامی فقط دستیابی به سلاح نیست، گفت: از همه تخصص‌ها در حوزه نظامی می‌توان استفاده کرد و فناوری‌هایی که در این حوزه موفق به دستیابی آن می‌شویم در حوزه‌های دیگر نیز قابل استفاده است.

,

سردار حاجی‌زاده افزود: ظرفیت شما نخبگان کشور در رشته‌هایی که تحصیل می‌کنید هم در حوزه نظامی کاربرد دارند و می‌توان از آنها بهره جست و هم می‌توان آن را به حوزه‌های غیرنظامی تسری داد که این کار باید با تلاش بیش از پیش به بهترین شکل صورت پذیرد.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه