اخبار داغ

تصادف مرگبار در اتوبان تهران-کرج +تصاویر

تصادف مرگبار در اتوبان تهران-کرج +تصاویر
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف چهار دستگاه خودرو در اتوبان تهران ـ کرج خبر داد و گفت: سرنشین خودروی سراتو در این تصادف جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:14 صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران ـ کرج، نرسیده به پل حکیم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی، برخورد با گاردریل‌ها میانی بزرگراه و عبور از آنها وارد مسیر مخالف (شرق به غرب) شده بود.

,

وی با بیان اینکه ورود خودروی پراید به لاین مخالف باعث تصادف دیگر خودروهای عبوری در این لاین (شرق به غرب) شده بود، گفت: سه خودروی دیگر یک دستگاه سراتو، یک دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه پژو 206 بودند.

,

ملکی افزود: رانندگان پراید و سراتو (دو مرد) دچار مصدومیت شده و یک خانم که در صندلی جلو سراتو حضور داشت به دلیل ورود گاردریل به خودرو، جان خود را از دست داد.

,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه این حادثه در مجموع یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت، متذکر شد: آمارها نشان می‌دهد بیشتر تصادفات جاده‌ای در 30 کیلومتری شهرها به وقوع می‌پیوندد، یعنی زمانیکه رانندگان کمان می‌کنند به مقصد رسیدند که ممکن است از ضریب اطمینان کاسته و بیشتر پا روی پدال گاز بگذارند که از رانندگان تقاضا می‌کنیم تا زمانیکه به مقصد نرسیدند ضمن حرکت در سرعت مطمئنه، از کمربند رانندگی استفاده کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه