اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی اردبیل خبر داد؛

آغاز رزمایش مشترک طرح ترافیک زمستانی در اردبیل

آغاز رزمایش مشترک طرح ترافیک زمستانی در اردبیل
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: با آغاز رزمایش مشترک طرح ترافیک زمستانی در این استان 90 هزار نفر روز در این طرح فعالیت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی طرح زمستانی در استان اردبیل اظهار داشت:رزمایش مشترک طرح کنترل ترافیک زمستانی پلیس راه همزمان با سراسر کشور به مدت 3 ماه در اردبیل نیز آغاز شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,

سردار عبدی بیان کرد:طرح زمستانی پلیس‌راه استان اردبیل با مشارکت راهدای و حمل و نقل جاده ای اردبیل، امداد خودرو، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه از امروز در سطح استان اردبیل شروع می‌شود.

,

وی گفت: استان اردبیل سال گذشته در رابطه با تصادفات جاده ای با کاهش چشمگیری مواجه بود که امیدواریم با همدلی و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در بحث ترافیک راه‌ها و نیز ایمنی جاده‌ها این کاهش تصادفات را در ادامه سال جاری نیز شاهد باشیم.

,

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: هر سال با فرارسیدن فصل سرما و بارش برف، سازمان های مرتبط اقدام به برگزاری طرح زمستانی می‌کنند که امسال نیز پلیس راه استان اردبیل به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی سعی در کاهش تصادفات جاده‌ای و نیز ارتقای ایمنی مسافرانی دارد که در محورهای مواصلاتی استان اردبیل تردد دارند؛ این طرح به مدت 3 ماه ادامه خواهد داشت.

,

سردار عبدی اظهار داشت: در این طرح 450 تیم عملیاتی با بیش از هزار نفر در روز در جاده های استان اردبیل آماده خدمات رسانی به مردم خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه