اخبار داغ

امام‌ جمعه بابلسر:

بخش اعظمی از مشکلات کشور ناشی از بی‌تدبیری مسئولان است

بخش اعظمی از مشکلات کشور ناشی از بی‌تدبیری مسئولان است
امام‌ جمعه بابلسر گفت: بخش اعظمی از مشکلات کشور ناشی از بی‌تدبیری مسئولان است که اگر به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب توجه و آن را عملی کنیم تمام مشکلات کشور حل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‎پور پنجشنبه شب در مراسم یادواره شهدای کردمحله شهرستان جویبار با بیان اینکه یکی از ویژگی های شهدا شجاعت و عدم نفوذ ترس در دل آن ها است اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در عصری که جمهوری اسلامی ایران مورد هجوم بی‌امان دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای است همچون شهدای دفاع مقدس شجاعانه و بی‌بهانه جان خود را در مسیر اسلام فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای بلعکس شهدا به جای روحیه ایثار، روحیه استیصال را دارند، افزود: آن‌ها حاضرند دیگران را فدای خواسته و منافع خود می‌کنند.

امام‌جمعه بابلسر تأکید کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده باشد سعادت کشور تضمین شده است.

قلی‎پور تعبد و خدامحوری را یکی از ویژگی‌های تفکر بسیجی اعلام کرد و گفت: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، ایثار و از خودگذشتگی، عدالت‌خواه و عدالت‌گستر، تکلیف‌گرای معطوف به نتیجه، بصیرت‌مند و بصیرت‌افزا، متوکل و متوسل، اهل و عمل و علم، حق‌محور، عقلانیت‌محور و معنونیت‌گرا، ساده‌زیست و فسادستیز، نوآور و بن‌بست شکن، استقلال‌طلب و وابستگی‌گریز، آرمان‌خواه و واقع‌نگر، مردمی بودن و محرومیت‌زدا و فقرستیز و کم‌توقع و پرتلاش از دیگر ویژگی‌های تفکر بسیجی است.

وی بخش اعظمی از مشکلات کشور را ناشی از بی‌تدبیری مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب توجه و آن را عملی کنیم تمام مشکلات کشور حل می‌شود زیرا مشکل غیرقابل حل در کشور نداریم ولی متأسفانه برخی گوششان متوجه این نصایح ارزشمند نیست و فرصت‌سوزی ‌می‌کنند.

امام‌جمعه بابلسر با بیان اینکه عده‌ای با امام خمینی (ره) بودند ولی در برابر رهبری قرار گرفتند گفت: بسیاری از مشکلات جامعه امروز مربوط به فتنه 88 است کسانی که دشمن را تشویق کردند که به مملکت آسیب بزنند.

قلی‌پور افزود: نیروهای انقلابی نباید میدان را خالی بگذارند و فضا را برای تحرک فتنه‌گران خالی کنند باید در برابر ناملایمات مقاومت کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامید ولی به جای اینکه شاهد رونق کارخانجات صنعتی باشیم ولی شاهد تعطیلی یا تعدیل نیروی این کارخانه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه