اخبار داغ

با اجرای طرح نظارتی صورت می‌گیرد؛

رصد بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا /گرانفروشان نقره‌داغ می‌شوند

رصد بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا /گرانفروشان نقره‌داغ می‌شوند
بازار کرمانشاه در آستانه شب یلدا زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفته و مسئولان تعزیرات حکومتی می‌کویند با متخلفان و گران‌فروشان به صورت جدی برخورد خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد، این روزها که در آستانه شب یلدا و آغاز فصل زمستان هستیم؛ اغلب مردم در تکاپو برای خریدهای ویژه این شب همچون آجیل و خشکبار، شیرینی و... هستند، اما در این بین هستند عده‌ای دیگر هم که از این فرصت برای کسب سود نامتعارف سوءاستفاده می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

طبیعتا با افزایش تقاضا برای برخی از کالاهای خوراکی ویژه این ایام، قیمت‌های آنها هم افزایش می‌یابد، اما می‌توان با عرضه مناسب این موضوع را تا حدی سروسامان داد تا شیرینی این ایام به کام مردم تلخ نشود.

,

بازار کرمانشاه این روزها علی‌رغم اعلام مسئولان نهادهای مختلف برای نظارت بر بازار شاهد افزایش قیمت کالاهای شب یلدا بوده و مردم را برای تهیه آنها با مشکل مواجه کرده است.

,

ا

, ا,

 

,

رصد بازار شب یلدا در کرمانشاه /برخورد جدی با متخلفان

, رصد بازار شب یلدا در کرمانشاه /برخورد جدی با متخلفان,

داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکمتی استان کرمانشاه در مورد برنامه سازمان تعزیرات حکومتی برای نظارت بر بازار شب یلدا به خبرنگار مهر گفت: این سازمان با همکاری صنعت و معدن به طور جدی بازار شب یلدا را رصد خواهد کرد.

,

به گفته وی، همچنین برای این موضوع گشت‌های مشترکی تشکیل شده که در دو شیفت صبح و عصر بازار را پایش و رصد می‌کنند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان داشت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کرمانشاه آغاز شده است و به طور جدی بازار شهرستان های استان توسط بازرسان و گشت‌های مشترک مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

,

جودکی تصریح کرد: افرادی که موارد قانونی را رعایت نکنند و مرتکب تخلفاتی همچون گران فروشی، عدم صدور فاکتور، ارزان فروشی و موارد این چنینی شوند به طور جدی با آنان برخورد خواهد شد.

,

این مسئول بیان داشت: در این ایام همچنین بازار میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار و اقلام مصرفی مردم بیش از پیش مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

,

وی افزود: از مردم انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف به واحد بازرسی تعزیرات حکومتی مراجعه کنند تا احقاق حقوق آنها به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

,

ا

, ا,

برپایی نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه

, برپایی نمایشگاه شب یلدا در کرمانشاه,

رضا سلیم ساسانی، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد ظهار داشت: در آستانه فرارسیدن شب یلدا و افزایش تقاضا سومین نمایشگاه شب یلدا همزمان با نخستین جشنواره شکرانه محصولات کشاورزی استان کرمانشاه برپا می‌شود.

,

وی مساحت برپایی این نمایشگاه را ۲۵۰۰متر اعلام وبیان کرد: از بیست و پنجم آذر به مدت ۶ روز شاهد برپایی نمایشگاه شب یلدا هستیم.

,

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه از وجود ۱۰۰غرفه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: غرفه‌داران حاضر در این نمایشگاه از استان‌های کرمانشاه، تهران، یزد، شیراز، اصفهان، اردبیل، زنجان، مازندران، رشت، همدان و شیراز حضور دارند.

,

سلیم ساسانی تصریح کرد: مکان برپایی نمایشگاه شب یلدا محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه است و علاقه مندان به حضور می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه به نمایشگاه مراجعه کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه