اخبار داغ

کشف 159کیلوگرم مواد مخدر در تنگستان

کشف 159کیلوگرم مواد مخدر در تنگستان
در یک عملیات هماهنگ و از قبل برنامه ریزی شده توسط پلیس شب گذشته 159کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان تنگستان کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ سردار خلیل واعظی  فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خود بر باندهای حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر،فعالیت سرکرده یکی از این باندها را مورد نظارت قرار داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: این فرد به همراه یکی دیگر از مرتبطین خود محموله مواد مخدر را از یکی از شهرهای جنوبی استان همجوار تهیه و قصد داشت از مسیر استان بوشهر به یکی دیگر از استانها منتقل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,
,
, .,

وی گفت: خودرو حامل محموله مواد مخدر این باند، شب گذشته در جاده های مواصلاتی شهرستان تنگستان مورد شناسایی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تنگستان قرار گرفت.

, .,

وی اظهار داشت: هنگامی که راننده خودرو بدون توجه به اخطارهای پلیس  به امید یافتن راه فرار به  مسیر خود ادامه می داد با شلیک چندین گلوله به لاستیک ها مجبور به توقف شد.

, .,

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر تصریح کرد: راننده خودرو بلافاصله دستگیر و خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر تنگستان منتقل شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 159کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

, .,
,
, .,

گفتنی است پلیس استان بوشهر از اول سال تاکنون بیش از هفت تن و سیصد کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه