اخبار داغ

کارشکنی بانک‌ها در بازار مسکن/ نگرانی از افزایش شدید اجاره‌بها در سال ۹۸

کارشکنی بانک‌ها در بازار مسکن/ نگرانی از افزایش شدید اجاره‌بها در سال ۹۸
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت مسکن در سال آینده توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسام عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک  در خصوص وضعیت مسکن در سال آینده، اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما بازار اجاره‌بهای مسکن در سال آینده است؛ دولت باید تا دیر نشده به این حوزه ورود جدی داشته باشند و با برنامه‌هایی از جمله مسکن استیجاری قیمت‌ها در این بخش را کنترل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان " از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم قبل از سال ۹۸ اصلاحیه سیاست‌های پولی و بانکی را تصویب کنند" تصریح کرد: باید کارشکنی و مشکلاتی که بانک‌ها برای مردم و دولت به وجود آورده‌اند، برطرف شود. در این صورت با برنامه دولت برای رشد تسهیلات می‌توان امیدوار بود که مردم با قدرت خرید بیشتری می‌توانند به بازار مسکن وارد شوند.
,
 
,
بیشتربخوانید :معامله مسکن در بورس امکان‌پذیر است؟
,
 
,
وی در عین حال با تاکید بر این‌که وام باید به سمت و سویی برود که با درآمد‌های مردم متناسب باشد، افزود: به فرض این‌که سقف تسهیلات به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد، چه کسی می‌تواند اقساط آنرا پرداخت کند.
,
 
,
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به این‌که وام باید متناسب با درآمد‌ها باشد، گفت: وزارت راه و شهرباید یک برنامه جدی برای سال آینده مسکن به خصوص اجاره‌بها داشته باشد.
,
 
,
عقبایی با اشاره به این‌که مسکن در رکود به سر می‌برد، اظهار کرد: وزیر جدید راه و شهرسازی متولی اصلی مسکن است باید این بخش را جدی بگیرند، در این صورت می‌توانیم به اینده آرام بازار مسکن امیدوار باشیم.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه