اخبار داغ

در تجمعات دانشجویان مطالبه گر استان بوشهر؛

مجمع تشخیص مصلحت صدای دانشجویان بوشهری را بشنود/ CFT لایحه استعماری است

مجمع تشخیص مصلحت صدای دانشجویان بوشهری را بشنود/ CFT لایحه استعماری است
دانشجویان استان بوشهر با در دست داشتن نوشته هایی از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند نسبت به تصویب لایحه استعماری CFT خودداری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، دانشجویان استان بوشهر با تجمع در مکان های عمومی با دست نوشته هایی از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند نسبت به تصویب لایحه استعماری CFT خودداری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

, ,

دانشجویان استان بوشهر در اقدامی خودجوش و غیر ساماندهی شده در قالب یک اعتراض قانونی پیام روشنی  را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کردند و در این تجمع درخواست های دانشجویان مطالبه گر استان بوشهر از مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مخالفت با تصویب لایحه استعماری قانون مبارزه با پولشویی بود؛ لایحه ای که پس از رای آوردن در مجلس به شورای نگهبان ارسال شد و در شورای نگهبان رد و به مجلس جهت رفع نواقص ارجاع داده شد.

,

, ,

لازم به ذکر است امروز شنبه جلسه مجمع تشخیص صلحت نظام با دستور بررسی لایحه CFT برگزار می شود، ضمن این که این روند بررسی در مجمع تشخیص مصلحت بدون پافشاری بر تصویب آن ها در مجلس شورای اسلامی بر خلاف اصل 121 قانون اساسی و ماده 25 آیین نامه داخلی مجمع و ماده 200 آیین نامه داخلی مجلس است.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

, ,

 

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه