اخبار داغ

سرمربی سیراف:

داوران با غرض بازی را قضاوت کردند

داوران با غرض بازی را قضاوت کردند
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر پیروز نداشت، مدعیان قهرمانی در حساس‌ترین دیدار هفته به مساوی بدون گل رضایت دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر پیروز نداشت، مدعیان قهرمانی در حساس‌ترین دیدار هفته به مساوی بدون گل رضایت دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امید گناوه و کارگر بنه‌گز در ورزشگاه شهید سراجی گناوه به دیدار هم رفتند و دو تیم مدعی و پرمهره لیگ با دو نگاه متفاوت وارد زمین شدند.

,

کارگر در اندیشه پیروزی بود تا صدرنشینی خود را بلامنازع کند و امید برای گرفتن حداقل امتیاز برنامه داشت تا به کمک بازی عقب افتاده صدر را پس بگیرد. در این بازی کارگر برتر بود و خط حمله این تیم دو بار تیرک دروازه میزبان را با ضربات روح‌اله صفا و مهدی اعتمادیان لرزاند،صفا در طول نود دقیقه خوب بود.

,

در این بازی محمدرضا فیروزی و امیرحسین موسوی در خط دفاع و حمله امید گناوه بهتر از دیگر بازیکنان بودند.

,

بازی پر از حاشیه سیراف و فجر صبا بوشهر هم در آخرین دقیقه بازی مساوی شد، سیراف که در خانه میزبان فجر صبا بود با گل علی‌رضا طاهرپور از حریف پیش افتاد اما وقتی کمک‌داور اول این دیدار دستور اخراج علی‌رضا مرزبان را صادر کرد این تیم هم در شرایط سختی قرار گرفت.

,

, ,

بازی تا دقیقه ۹۰ یک بر صفر به سود میزبان در جریان بود که داور نقطه پنالتی را به سود میهمان نشان داد. با اعلام ضربه پنالتی فریاد اعتراض مربیان، بازیکنان و تماشاگران سیرافی هم شنیده شد. این اعتراض‌ها سودی در بر نداشت و فجر از روی نقطه پنالتی با ضربه علی اسماعیلی بازی را مساوی کرد. در این بازی محمدرضا اسماعیلی، محمد سلطانی، ابوالفضل پولادی و ایمان شمسی روز خوبی داشتند.

,

در پایان این دیدار محمد اندروم سرمربی سیراف گفت: داوری ضعیف دیده بودیم ولی داوری مبتنی بر لجبازی را کمتر دیده بودیم که امروز دیدیم، داوران با غرض این بازی را قضاوت کردند و باعث شدند تا سه امتیاز را از دست بدهیم.

,

وی ادامه داد: کمک داور با بازیکن لج می‌کند و به هر ترتیبی شده بازیکن را اخراج می‌کند، به این می‌گویند قضاوت؟ قضاوت داور به شکلی بود که نمی‌دانستم چه کسی را باید کنترل کنم، داور تیم ما را بهم ریخت و تماشاگر را عصبی کرد.

,

نکته جالب در این دیدار گلایه تفضلی سرمربی فجرصبا از قضاوت داور این بازی بود و با صحبت‌های تفضلی مشخص شد هر دو تیم از داور ناراضی بودند.

,

پیروزی برازجان برای ماندن در لیگ با هیچ تیمی رقابت ندارد. این تیم تنها توحید را در یک پله پایین‌تر می‌بیند که نماینده آبدان هم قید مسابقات را زده است. دیدار پیروزی و امید اهرم در این هفته با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. گل‌های پیروزی را محمد پراینده و محمدرضا ابراهیمی به ثمر رساندند و برای امید هم روح‌اله ممسنی و حمیدرضا شولی گلزنی کردند، عباس حسینی یکی از بهترین‌های پیروزی در این مسابقات بود. حسینی هر وقت بود خوب بود.

,

عبداله رضایی هم در خط دفاعی این تیم عملکردش قابل ستایش بود و حمید رضا شولی بهترین بازیکن امید اهرم در این دیدار بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه