اخبار داغ

راه اندازی هیات قایقرانی بخش دلوار در بندر عامری

راه اندازی هیات قایقرانی بخش دلوار در بندر عامری
رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر از راه اندازی هیات قایقرانی بندر عامری در بخش دلوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛مهدی زارعی رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر درگفت و گو با سپاس افزود: این هیات قایقرانی در رشته های کایاک، کانو کانادایی و دراگون بت فعالیت خود را در بخش دلوار در بندر عامری شروع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مسئول ادامه داد:با توجه به اینکه بیشتر اعضای تیم‌های قایقرانی از این منطقه هستند به منظور ساماندهی و رسیدگی هر چه بهتر امور ورزشکاران برای نخستین بار هیئت قایقرانی در این بخش تأسیس شد.

,

زارعی گفت: فضای فیزیکی این ساختمان با اجاره ساختمان از اداره بنادر و دریانوردی بندر عامری تامین شده و اکنون 2 مربی در این هیات مستقر شده اند.

,

وی بیان کرد: 20 قایق روئینگ نیز در بدو کار به این هیات اهدا شده که پیش بینی می شود در آینده نزدیک چند قایق دیگر نیز به این هیات واگذار شود.

,

زارعی یادآور شد: بندر عامری 25 قایقران سازمان یافته دارد که از این شمار 20 نفر آقایان و مابقی آن نیز بانوان تشکیل می دهند.

,

این مسئول بیان کرد:  علاقمندان می توانند برای نام نویسی همه روزه به کمپ قایقرانی این بندر در اسکله عامری مراجعه کنند.

,

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: پیش از راه اندازی هیات قایقرانی بندر عامری در شهرستان تنگستان این هیات در بندرهای بوالخیر و خورشهاب شهرستان فعال شده است.

,

وی گفت: با توجه به اینکه هیات قایقرانی بندر عامری در شروع کار خود قرار دارد از مسئولان این بندر انتظار حمایت داریم.

,

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اکنون هیات قایقرانی در 6 شهرستان شامل بوشهر، دیلم، گناوه، تنگستان، کنگان و عسلویه فعال است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه