اخبار داغ

شرط تدریس دبیر مرد در دبیرستان‌های دخترانه

شرط تدریس دبیر مرد در دبیرستان‌های دخترانه
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: معتقدیم تا جایی که امکان دارد باید در دبیرستان‌های دخترانه، دبیر زن حضور داشته باشد،، اما اگر جایی عدم استفاده از دبیر مرد باعث شود که کلاس تعطیل شود و یا پوشش تحصیلی کاهش یابد، در آنجا از دبیر مرد استفاده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در واکنش به پرسش مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «استفاده از دبیران مرد در ساعات رسمی هفته در دبیرستان‌های دخترانه» اظهار کرد: در سال ۹۴ به امضای علی اصغر فانی وزیر وقت آموزش و پرورش بخشنامه‌ای به استان‌ها ابلاغ شد که تا جایی که مقدور است، به تدریج در دبیرستان‌های دخترانه، دبیران زن جایگزین دبیران مرد شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: معتقدیم تا جایی که امکان دارد در دبیرستان‌های دخترانه باید دبیر زن حضور داشته باشد،، اما اگر جایی عدم استفاده از دبیر مرد باعث شود که کلاس تعطیل شود و یا پوشش تحصیلی کاهش یابد، در آنجا از دبیر مرد استفاده می‌شود.
,
 
,
عمادی در واکنش به این جمله که عنوان می‌شود برخی دبیران مرد با ابلاغ دبیران زن در سر کلاس‌های دانش‌آموزان دختر می‌روند، گفت: این موضوع خلاف قانون است و اگر موردی دیده شود، برخورد جدی خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه