اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

اروپایی ها نقش پلیس خوب را بازی می کنند/عملا چیزی به اسم برجام وجود ندارد

اروپایی ها نقش پلیس خوب را بازی می کنند/عملا چیزی به اسم برجام وجود ندارد
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت : تا کنون در خصوص برجام کاری انجام نشده و چیز جدیدی که به نفع ایران باشد صورت نگرفته است و به نظر می آید اروپایی ها متوسل به فرصتی هستند تا در سایه این تحریم ها نقش پلیس خوب را بازی کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به این که با خروج آمریکا از برجام به عنوان یک عضو اثرگذار عملا از برجام جزء پوسته باقی نمانده است ؛ اظهار داشت : این تلاش هایی که کشورهای اروپایی انجام می دهند بیشتر برای خریدن زمان از ایران است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : چرا که کشورهای اروپایی به لحاظ ارتباط تجاری و عدم انسجام و قدرت شان در رویارویی با آمریکا عملا تلاش های آن ها را به نوعی از بین خواهد برد.

,

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطر نشان کرد : حال اگر اروپایی ها نیز به نوعی بخواهند با ایران رابطه تجاری و معادلاتی داشته باشند در عمل نمی توانند کاری انجام دهند .

,

کمالی پور با بیان این که بعد از اعمال تحریم های آمریکا شرکت های کوچک اروپایی هم از ایران رفتند ، افزود : اکنون عملا چیزی به اسم برجام وجود ندارد و آن چیزی که درحوزه کشورهای اروپایی دیده می شود فقط حرف است.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس عنوان داشت : تا کنون کاری انجام نشده و چیز جدیدی که به نفع ایران باشد صورت نگرفته است و به نظر می آید اروپایی ها متوسل به فرصتی هستند تا در سایه این تحریم ها نقش پلیس خوب را بازی کنند .

,

وی در پایان بیان کرد : آمریکا بعد از خروج از برجام تحریم های خود را انجام داده و فشارهایی بر ملت ایران آورده اند پس دیگر امیدی به کشورهای اروپایی ها نبوده و نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه