اخبار داغ

وفور چاله چوله های عمیق در شاهراه اقتصاد کشور/ زخم های که هر روز بر آن افزوده می شود

وفور چاله چوله های عمیق در شاهراه اقتصاد کشور/ زخم های که هر روز بر آن افزوده می شود
خیابان های پایتخت اقنصادی کشور با آسفالت های چهل تیکه به معضلی پایدار برای ساحل نشینان بندری تبدیل شده که مصداق بارز نقض حقوق شهروندی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سال هاست که مردمان پایتخت اقنصادی کشور از وجود چاله چوله های فراوان در سطح شهر به ستوه آمده اند و خیابان هایی با آسفالت های چهل تیکه تبدیل به یک معضل پایدار برای ساحل نشینان بندری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وجود چاله چوله ها و گودال های عمیق در خیابان های بندرعباس تبدیل به یک قصه کهن شده که مسئولان استان تنها آن را می شنوند و برای التیاب این معضل اجتماعی شهر اقدام چشم گیر و قابل توجهی انجام نمی دهند.

,

بندرعباس با دارا بودن بنادر مختلف، صنایع و پالایشگاه های مختلف در حوزه صنایع پیشرفت های چشم گیری داشته اما از نظر مبلمان شهری هیچ گونه پیشرفت قابل توجهی نداشته به طوری که قدمت برخی از آسفالت های شهر بندرعباس به بیش از سی سال می رسد که هیچ گونه بهسازی در آن صورت نگرفته است.

,

برخی دیگر از خیابان های شهر که برای اجرای پروژه های عمرانی حفاری شده اند بعد از اتمام  مسئولان تنها برای رفع تکلیف یک آسفالت غیر هم سطح با سایر قسمت های خیابان انجام داده اند که این خود باعث ایجاد چاله جوله های فراوان در سطح شهر شده اند.

,

 

,

, ,

رانندگی در خیابان های بندرعباس با هیجان های فراوانی همراه بوده چرا که هر لحظه باید منتظر وجود چاله چوله ای در سطح شهر باشیم تا با پرش ماشین از روی آن و یا فرو رفتگی در عمق گودال ها به شدت تکان خوردن ماشین را تجربه کرد.

,

نقض حقوق شهروندی را به وفور می توان در اکثر خیابان های شهر ساحلی بندرعباس مشاهده کرد و حقوق شهروندی در چاله چوله های شهر گم شده و حفاری هایی که در خیابان ها برای آبادانی صورت می گیرد و پس از اتمام پروزه ها گودال های عمیق را در دل خیابان ها ایجاد می کند هر روز این مشکل را افزایش می دهد.

,

 

,

, ,

حقوق شهروندی در چاله چوله ها شهر گم شده است

, حقوق شهروندی در چاله چوله ها شهر گم شده است,

صغری مریدی، شهروند بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه مبلمان شهری بخشی از هویت شهر محسوب می شود، عنوان کرد: در زندگی ماشینی امروز انسان ها بیش از پیش نیازمند محیطی آرام و امن برای رفت و  آمد هستند تا با آسایش خیال تردد نمایند.

,

این شهروند تصریح کرد: خیابان های بندرعباس به دلیل وجود چاله چوله های فراوان در عمق آن آسایش و راحتی را از افراد سلب کرده و رانندگی در این خیابان ها را با اختلال رو به رو ساخته که این امر باعث وارد شدن خسارت های جبران ناپذیر برای خودرو ها و شهروندان شده است.

,

مریدی با بیان اینکه حرکات مارپیچ رانندگان ارمغانی از وجود چاله چوله ها در عمق خیابان ها است، اظهار کرد: وجود چاله چوله ها در عمق خیابان ها سبب شده که رانندگان برای اینکه با این گودال ها برخورد نکنند تا وسیله نقلیشان خراب نشود مجبور به انحراف از مسیر هستند که این امر تصادف های فراوانی را به دنبال دارد.

,

وی افزود: علاوه بر خیابان های پر از چاله و چوله سرعت گیرهای غیر استاندارد که تبدیل به سکوی پرش شده در خیابان های بندرعباس به وفور قابل دیدن است که وجود این معضلات شهری علاوه بر وارد کردن خسارت های فراوان به خودرو ها و شهروندان باعث نازیبا شدن شهر نیز می گردد.

,

, ,

افزایش قارچ گونه چاله چوله ها در بندرعباس

, افزایش قارچ گونه چاله چوله ها در بندرعباس,

اکبر ذاکری، دیگر شهروند بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه چاله چوله های سطح شهر بندرعباس سالیان درازیست که تبدیل به یک معضل برای شهروندان شده است، گفت: حفاری و دست کاری خیابان های شهر بندرعباس و ایجادآسفالت های تکه تکه شده و گودال های عمیق در سطح شهر باعث نارضایتی شهروندان شده است.

,

این شهروند تصریح کرد: وجود چاله های فراوان در سطح شهر بندرعباس باعث شده تا خودروها دچار نقص فنی از جمله فرسودگی زود هنگام لاستیک و یا تخریب جلوبندی شده و به طور مکرر به تعمیر نیاز داشته باشند.

,

ذاکری با بیان اینکه برای چاله چوله های شهر باید تدبیر ویژه همراه با عمل صورت گیرد، عنوان کرد: چاله چوله های شهر بندرعباس باعث ایجاد خسارت های فراوانی برای شهروندان شده به طوری که با کمترین بارندگی در سطح شهر این چاله چوله ها پر از آب شده و چالش های زیادی را برای شهروندان ایجاد می کند.

,

وی با بیان اینکه چاله چوله های شهری به صورت قارچ گونه درحال افزایش است، خاطر نشان کرد: به وجود آمدن چاله های جدید در خیابان ها و افزایش صعودی آن باعث گلایه مندی شهروندان شده که این امر همت والای مسئولان را برای ترمیم آنها می طلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه