اخبار داغ

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر کرج:

۳۵ بیمار به دلیل حریق به ۴بیمارستان دیگر کرج منتقل شدند/ مرکز با برق اضطراری به بیماران خدمات می دهد

۳۵ بیمار به دلیل حریق به ۴بیمارستان دیگر کرج منتقل شدند/ مرکز با برق اضطراری به بیماران خدمات می دهد
رئیس بیمارستان (ع) امام حسین محمدشهر کرج گفت: 35 بیمار بخش داخلی و جراحی بیمارستان امام حسین (ع) پس از حریق به بیمارستان های مدنی، شریعتی، ثارالله و کمالی منتقل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس بیمارستان امام حسین محمدشهر کرج درباره آخرین وضعیت این مرکز درمانی و خدمات ارائه شده به بیماران پس از حریق به خبرنگار تیتریک، گفت: انبار موقت بیمارستان که محل نگهداری برخی از تجهیزات است و در بخش روان قرار دارد، شامگاه پنج شنبه بین ساعت 22 الی 23 و 30 دقیقه دچار حریق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

زهرا کاشانیان با اشاره به اینکه علت اصلی حادثه تا کنون مشخص نیست اما احتمال می رود به دلیل اتصالی برق در بخش مذکور باشد، افزود: در مدت زمان 20 دقیقه نیروهای آتش نشانی اطفا حریق را انجام دادند اما با توجه به اینکه شبکه اصلی برق بیمارستان در مسیر حریق قرار دارد آسیب دیده است.

,

وی اظهار داشت: در حال حاضر مشکل بیمارستان "برق" آن است اما از شامگاه پنج شنبه تا کنون از طریق برق های اضطراری قسمت اورژانس و کلینیک کاملا فعال شده است و بخش روان پذیرش مریض را از سر گرفته است.

,

کاشانیان تصریح کرد: مشکل شبکه اصلی برق بیمارستان طی یک هفته آینده حل خواهد شد و بخش های دیگر فعال می شوند اما در این مدت بیمارستان با برق اضطراری فعالیت خود را انجام می دهد.

,

وی گفت: بخش روان بلافاصله پس از حریق تخلیه شد اما پس از وصل شدن برق و رفع مشکل بیماران بخش روان مجددا به اتاق های خود بازگشتند و 35 بیمار بخش داخلی و جراحی و ... به کمک ستاد به بیمارستان های مدنی، شریعتی، ثارالله و کمالی منتقل شدند.

,
کاشانیان در خاتمه خاطرنشان داشت: جلسه بحران در همان ساعات اولیه حادثه برگزار شد و اداره برق همکاری لازم را برای اتصال برق دارد، همچنین خسارت مالی بیمارستان محدود به همان قسمت انبار خواهد شد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه