اخبار داغ

سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری همدان:

مسابقه بزرگ نقاشی دیواری و المان‌های شهری برگزار خواهد شد

مسابقه بزرگ نقاشی دیواری و المان‌های شهری برگزار خواهد شد
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: مسابقه بزرگی در حوزه نقاشی‌های دیواری و المان‌ها برگزار می‌شود و هنرمندان آثار خود را ارسال و داوران که از بیرون سازمان انتخاب می‌شوند درباره آثار ارسالی نظر داده و در نهایت آثار انتخاب شده توسط هنرمندان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک ‌مهدی‌آزاد در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه فراخوان نقاشی دیواری در شهر در مرحله اول منتشر و عملیات اجرایی نیز انجام شده است، اظهار کرد: فراخوان دوم نقاشی دیواری و المان با موضوع پیروزی انقلاب در 22 بهمن و فراخوان سوم با موضوع نوروز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه یک مسابقه در حوزه نقاشی‌های دیواری و المان‌ها برگزار می‌شود، افزود: هنرمندان آثار خود را ارسال و داوران که از بیرون سازمان انتخاب می‌شوند درباره آثار ارسالی نظر داده و در نهایت آثار انتخاب شده توسط هنرمندان  اجرا می‌شود.

,

 سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان خاطرنشان کرد:  رویکرد شهرداری باز است و از هر نوع آثاری که در شهر قابل استفاده باشد، استقبال می‌کند.

,

وی با بیان اینکه آخرین فراخوان برای نقاشی دیواری با موضوع ایثار و شهادت بود، ادامه داد: آثار نقاشی‌هایی از شهدا که بر روی دیواریهای سطح شهر وجود داشتند در یک اقدام نو و بدیع مورد بازسازی قرار گرفتند.

,

مهدی‌آزاد با اشاره به اینکه حدود 15 اثر در شهر وجود داشت، یادآور شد: این آثار با رویکرد جدید بازسازی و بازآفرینی شدند.

,

وی با بیان اینکه این رویکرد در حوزه‌های دیگر نیز اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: البته موضوعات مختلف در سطح شهر در حال انجام است و 3 هزار  مترمربع از ابتدای سال تا کنون پاکسازی و امحاء دیواره‌نویسی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه