اخبار داغ

ماجرای جریمه قنادی ارزان‌فروش چه بود؟

ماجرای جریمه قنادی ارزان‌فروش چه بود؟
رئیس اتحادیه قنادان تهران درباره برخورد با یک قنادی ارزان‌فروش در تهران می‌گوید: این موضوع اصلا صحت نداشته و کل این ماجرا یک شیطنت خبری بوده که به دنبال خصومت خبرنگار با اتحادیه مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران درخصوص ماجرای برخورد با یک قنادی در افسریه تهران به دنبال فروش محصولاتش با قیمت پایین، گفت: این موضوع اصلا صحت نداشت و بررسی‌های ما نشان داد ادعای مطرح شده مبنی بر برخورد با قنادی مذکور کاملا کذب بوده و چنین خبری اصلا صحت نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران اضافه کرد: ما پس از انتشار خبر مذکور اعلام کردیم که قنادی مذکور، کسانی را که با وی برخورد کرده‌اند معرفی کند و بعدتر نیز زمانی که همکاران ما با وی صحبت کردند و پیگیر ماجرا شدند، مالک این قنادی عنوان کرد به هیچ وجه چنین حرفی را نزده و مشخص شد کل این ماجرا یک شیطنت خبری بوده که به دنبال خصومت خبرنگار با اتحادیه مطرح شد.
,
 
,
وی گفت: از یک سو هیچ قانونی مجوز جریمه کردن واحدهای صنفی را به اتحادیه‌ها نداده و از سوی دیگر قانونی برای برخورد با ارزان فروشی وجود ندارد؛ لذا اتحادیه، تنها بر کیفیت کار و محصولات عرضه شده اعضا نظارت می‌کند و درجه بندی محصولات را تعیین می‌کند.
,
 
,
این در حالی است که هفته گذشته یکی از روزنامه‌ها در گزارشی از جریمه شدن یک قنادی در افسریه به خاطر حراج شیرینی خبر داده بود و در گزارش خود به نقل از علی بهره‌مند، رئیس اتحادیه قنادان گفته بود: «به هیچ عنوان امکان ندارد به دلیل ارزان‌فروشی کسی را جریمه کنیم و این شیرینی فروشی به دلیل دیگری جریمه شده است. شیرینی‌فروشی پارچه و بنر نصب کرده است که شیرینی‌هایش را زیر قیمت مصوب می‌فروشد و ما او را به دلیل حراج شیرینی جریمه کرده‌ایم زیرا حراج شیرینی وجاهت قانونی ندارد و اصناف مرتبط با مواد غذایی باید برای استفاده از عنوان حراج از اتحادیه اجازه بگیرند.»
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه