اخبار داغ

درپی شایعه استخدام نماینده قاین و زیرکوه در وزارت نفت؛

استخدام نماینده قاین در وزارت نفت از شایعه تا واقعیت/ به حاشیه بردن نمایندگان برای رسیدن به صندلی مجلس

استخدام نماینده قاین در وزارت نفت از شایعه تا واقعیت/ به حاشیه بردن نمایندگان برای رسیدن به صندلی مجلس
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ها خیلی چشم به صندلی‌های مجلس دوخته و فکر می‌کنند که اگر آنها وارد مجلس شوند چه شاهکارهایی خواهند کرد این افراد با این دیدگاه فکر می‌کنند تخریب نمایندگان فعلی آنها را به صندلی مجلس نزدیک می‌کند غافل از این هستند که آنچه که باعث ورود به مجلس می‌شود تلاش برای مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مدتی قبل شایعاتی مبنی بر پیوستن چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت نفت برسر زبان‌ها بود و عده‌ای عنوان می‌کردند که تعدادی از نمایندگان قصد دارند پرونده پرسنلی خود را به این وزارت خانه منتقل کنند که اگر در انتخابات سال آینده رأی نیاورند در شرکت نفت که یکی از مزایای آن حقوق بالا است مشغول بکار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان، ,  , خاورستان, خاورستان, ، , مدتی قبل شایعاتی مبنی بر پیوستن چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت نفت برسر زبان‌ها بود و عده‌ای عنوان می‌کردند که تعدادی از نمایندگان قصد دارند پرونده پرسنلی خود را به این وزارت خانه منتقل کنند که اگر در انتخابات سال آینده رأی نیاورند در شرکت نفت که یکی از مزایای آن حقوق بالا است مشغول بکار شوند.,
 
,
 
,
نام یکی از نمایندگانی که عنوان شده بود قرار است پرونده پرسنلی خود را به شرکت نفت منتقل کند فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بود. برای صحت و سقم این مطلب با وی گفت‌وگو کردیم.
,
 
,
 
,
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، پیرامون مطالبی که اخیرا درمورد اینکه قرار است پرونده پرسنلی خود را برای استخدام شدن در شرکت نفت منتقل کند،اظهار کرد: این مطلب شایعه است.
,  خاورستان,  , خاورستان, خاورستان,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مسئله بیشتر یک شوخی به نظر می‌رسد تا یک مسئله جدی. اما من هم شنیده‌ام که برخی از اسم‌ها اعلام شده و حتی برای من نیز گفته شده بود که به استخدام وزارت نفت درآمده‌ام. من به هیچ عنوان این‌گونه مسئله‌ای را پیگیری نکرده و حتی به ذهنم نرسیده که انتقالی از وزارت کشور بگیرم.
,
 
,
 
,
فلاحتی عنوان کرد: من کارمند رسمی وزارت کشور بوده و اکنون هم نماینده مجلس هستم  بعد از آن هم هر جا که وزارت کشور صلاح بداند مشغول خواهم بود.
,
 
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه این مسئله حداقل برای بنده دروغ بوده و فضا سازی رسانه‌ای است، گفت: اما اینکه عنوان شده من رأی استیضاحی را پس گرفته باشم  باید بگویم من تا کنون نامه استیضاح وزیر نفت را امضا نکرده‌ام که بخواهم پس بگیرم و لذا این موضوع نیز کذب محسوب می‌شود.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مورد اظهار نظر من در موضوعاتی از جمله لوایح cft من از ابتدا مخالف بودم و مخالفت خود را رسانه ای کرده و اعلام کردم.
,
 
,
 
,
فلاحتی ادامه داد: دلایل خودم را گفتم و مبسوط مصاحبه های مختلفی داشتم و شفاف علت مخالفت خودم را با این لوایح مطرح کردم.
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: فضا سازی علیه مجموعه نمایندگان به دلیل اینکه مخالفت یا موافقتی باcft داشته اند با این شکل به نظر من خود زنی است و داریم از داخل نهاد حاکمیتی قوی مثل مجلس شورای اسلامی را می‌زنیم که با این کار به ساختار نظام ما خدشه وارد می‌شود.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من مخالف cft بودم ، تصریح کرد: اما تخریب نمایندگان موافق cft را نیز به صلاح نمی‌دانم. آنها هم همکاران ما هستند که با دلایل، مستندات و اجتهادی که دارند برای نظام جمهوری اسلامی رای می‌دهند و از نظام دفاع می‌کنند.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که احساس می‌کنند با تخریب نمایندگانی که به هر دلیلی رای آنها مخالف یا موافق بوده به فایده نظام کار می‌کنند به نظر من مسیر را اشتباه می‌روند.
,
 
,
 
,
فلاحتی بابیان اینکه مجلس برآیند نظر مردم است، بیان کرد: در مجلس همیشه موافق و مخالف وجود دارند. یک عده‌ای با توجه به دلایلی موافق یک طرح هستند و  عده ای هم با دلایل دیگر مخالف اند. متهم کردن عده ای به فساد، تبانی رشوه خدای نکرده و بزدلی و عده ای دیگر به چیزهای دیگر ساختار مجلس را ناکارآمد و ضعیف می‌کند.
,
 
,
 
,
وی اظهار کرد: به نظر من بهترین راه برای نمایندگان شفافیت است یعنی هر نماینده‌ای دلایل خود را برای موافقت یا مخالفت با یک طرح اعلام کند و مردم بر اساس منطقی که او اعلام می‌کند آن را وزن کنند که در دور بعد رأی گیری یا اکنون به او نمره صفر تا ۲۰ دهند نه اینکه چشم بسته ما بگوییم به دلیل اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس این کار را کرده اند پس رأی موافق یا مخالف دهند.
,
 
,
 
,
فلاحتی بیان کرد: اینکه ما متهم کنیم کسی را به نظر من شایسته نیست و در مورد اصل موضوع در بحث شایعاتی که گفته شد حداقل در مورد خودم کذب می‌دانم.
,
 
,
 
,
وی اظهار کرد: افرادی که دنبال این شانتاژ بازی ها و فضا سازی هستند اهداف  پشت صحنه‌ای دارند اگر لازم باشد از طریق قانونی نیز می‌توان پیگیری کرد که چه افرادی دست به این شایعات و فضاسازی های دروغین رسانه ای می‌زنند.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا باید دلیل را در حرکت‌های افراد مشاهده کرد؛ یعنی به نظر خودم معمولا چون تحرک و پویایی در نماینده‌ای احساس می‌کنند، بعضی از موضع گیری‌ها به نفع عده‌ای در کشور نیست و احساس می‌کنند که این مسیر یک مسیر جریان انقلابی بوده که خوشایند برخی از افراد نیست این فضا سازی‌ها شکل می‌گیرد و عده خاصی در کشور و استان به این فضا سازی دامن می‌زنند.
,
 
,
 
,
فلاحتی اظهار کرد: این فضا سازی ها خیلی در روند کار من تاثیری ندارد و من به این گونه مسائل عادت دارم اما این کار، کار درستی نیست یعنی اینکه جامعه از دایره اخلاق خارج شود و به هر دلیلی مردم در تردید و ابهام قرار گیرند و موجب تشویش اذهان عمومی شود به نظر من بازی کردن با افکار و سلامت روح مردم است و به مصلحت نیست.
,
 
,
 
,
وی گفت: توصیه من این است که برای توسعه استان باید از توجه به حواشی دوری شود. پرداخت به حواشی حداقل آن این است که نماینده را پاسخگو می‌کند در مورد مسائلی که می‌تواند در راه‌های بهتر آن موضوع کار کند.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعضی‌ها به این بستر سازی و حاشیه سازی‌ها عادت کرده‌اند و عمده این حواشی از طرف کسانی صورت می‌گیرد که خودشان اهل کار و تلاش نیستند و احساس می‌کنند که تعامل نمایندگان با دولت، همراهمی نمایندگان با یکدیگر و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و نظام و حمایت از اهداف نظام و مقام معظم رهبری اهداف آنها را به نوعی دچار مشکل می‌کند.
,
 
,
 
,
فلاحتی ادامه داد: دامن زدن به برخی از مسائلی که واقعا هیچ ریشه و اصالتی ندارد و از مبنا دروغ است باعث ایجاد فضای غبار آلودی می‌شود که ذهن مردم از مطالبه اصلی خودشان و به جای پرداختن به مسائل اصلی به سمت شایعات می‌آید.
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: به نظر من این شایعات باعث تشویش افکار عمومی بوده و باعث جلوگیری از رشد و توسعه خواهد شد. برای استانی که ظرفیت های کلان اقتصادی و نیروی انسانی توانمندی دارد و  مسیرهای رشد و توسعه خوبی را پیموده است پرداختن به این شایعات درست نیست.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در یک جهت و مسیر بین نمایندگان، نخبگان، مردم و مسئولان دولتی هماهنگی ایجاد شود تا در شرایط سخت اقتصادی امروز کمکی به مردم در امر اشتغال زایی و حرکت به سمت توسعه استان باشد.
,
 
,
 
,
فلاحتی اظهار کرد: به نظر من برخی افراد این قضایا را برنمی‌تابند و دوست دارند با فضاهای سیاسی غلیظ خودشان را پنهان و دیگران را متهم کنند.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه برخی‌ها خیلی چشم به صندلی‌های مجلس دوخته و فکر می‌کنند که اگر آنها وارد مجلس شوند چه شاهکارهایی خواهند کرد، تصریح کرد: این افراد با این دیدگاه فکر می‌کنند تخریب نمایندگان فعلی آنها را به صندلی مجلس نزدیک می‌کند غافل از این هستند که آنچه که باعث ورود به مجلس می‌شود یا آنها را می‌تواند در پیشگاه الهی مقرب کند تلاش خالصانه برای خدا و کمک به مردم است.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در هر سمت، پست و مسئولیتی که هستند اگر خوب تلاش کنند مردم خودشان تشخیص بین صحیح و سقیم را دارند و به موقع تصمیم می‌گیرند.
,
 
,
 
,
فلاحتی با بیان ابنکه برخی‌ها گمان می‌کنند با توجه به اینکه دوست داشتند فضای استان به سمت و سوی خاصی حرکت کند و شاهد تفرقه و اختلافات فراگیر بین نمایندگان با مسئولان دولتی باشند و بین مسئولان و ارکان دیگر استان مشکل وجود داشته باشد، گفت: اما هم اکنون می‌بینند که یک وحدت و وفاق کاملی برای کمک به مردم در جهت حرکت و توسعه استان به وجود آمده که عده ای این را برنمی‌تابند و طبیعی است که سیاه نمایی هایی انجام شود.
,
 
,
 
,
وی اظهار کرد: معمولا کارهایی که برای توسعه استان با وحدت و همراهی نمایندگان در حال پیگیری است و با کمک یکدیگر به ثمر می‌رسانند نادیده گرفته می‌شود و یک کاری که اصلا به نماینده مربوط نمی‌شود، توسط فضای رسانه ای، مجازی و مکتوب بسیار بزرگ شده و  خوشحال نیز هستند از اینکه نماینده‌ای یا گروهی از نمایندگان را تخریب کرده‌اند.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه رشد و توسعه استان در گرو وحدت است، گفت: وحدت بین همه اقشار و گروه‌ها وجود دارد و ما نمایندگان نقد پذیر هستیم ضمن اینکه از نقد منصفانه همه افراد و گروه ها استقبال می‌کنیم و می‌پذیریم.
,
 
,
 
,
فلاحتی اظهار کرد: مدعی این نیستیم که اشتباهی در عملکرد و شیوه کاری ما نیست. اما مدعی این هستیم که به هیچ عنوان به قصد لطمه زدن به مجموعه یا گروهی یا خلاف بخشی از کشور حرکت نمی‌کنیم.منافع ملی و استانی و مردم استان برای ما اهمیت دارند. مردم استان ما مردم قابل توجهی هستند که باید به آنها توجه شود.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد که در استان عقب مانده ایم به خاطر عدم توجه به مردم بوده، تصریح کرد: ما استان برخورداری باید باشیم چون خراسان جنوبی مستحق برخورداری است اما وجود فضاهای غبار آلود سیاسی یا ورود افرادی که به دنبال منافع گروهی و حزبی یا مسائل مادی خود هستند به مصلحت استان نیست.
,
 
,
 
,
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از این بابت خوشحال هستیم که مردم استان ما در سطحی از بلوغ سیاسی قرار گرفته اند که خادمین خود را از خائنین به خوبی تشخیص می‌دهند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه