اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با دانا؛

یک گروه بازیگر هستند که در همه فیلم ها حضور دارند/ فقط دوبلاژ و رادیو سلامت مانده اند+فیلم

یک گروه بازیگر هستند که در همه فیلم ها حضور دارند/ فقط دوبلاژ و رادیو سلامت مانده اند+فیلم
هما خاکپاش گفت: اگر این چیز ها نباشد که این همه بازیگر جلوی دوربین نبود، اما زمان ما این گونه نبود، ما صداوسیما را مانند آموزش و پرورش پاک و مقدس می دانستیم و از این مسائل نبود، مگر این که این اتفاقات به تازگی می افتند.
[

هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود در گفتگو شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در حال حاضر استراحت می کنم؛ تعدادی از بازیگران قدیمی بیکار هستند و تعدادی بازیگر جدید آمده اند که به صورت پکیج در همه فیلم ها حضور دارند، از این که سینمای ما به این صورت افول پیدا کرده است متاسفم.

, هما خاکپاش, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: یک زمانی بود که وقت برای استراحت کردن نداشتم و از این کار به آن کار می رفتم اما الان متاسفانه 3 سال است که بازار کار کساد است.

,

این بازیگر سینمای ایران در خصوص وضعیت سینما و تلویزیون اظهار داشت: 2 گروه دوبلاژ و رادیو سلامتشان را حفظ کرده اند، کار را مهار کرده اند و نمی گذارند غریبه واردشان شود و افرادی که شایسته هستند را انتخاب می کنند، اما متاسفانه سینما و تلویزیون به شکلی شده که افراد به صورت کیلویی وارد این حرفه می شوند، این مسئله باعث شده که سینما و تلویزیون از زیبایی دور شده و طرفدارانش را از دست بدهد.

,

 

,

هما خاکپاش در مورد صحبت های جنجالی شقایق دلشاد و لیلا بوشهری درباره فساد اخلاقی در سینما گفت: اگر این چیز ها نباشد که این همه بازیگر جلوی دوربین نبود، اما زمان ما این گونه نبود، ما صداوسیما را مانند آموزش و پرورش پاک و مقدس می دانستیم و از این مسائل نبود، مگر این که این اتفاقات به تازگی می افتند.

, هما خاکپاش, شقایق دلشاد, لیلا بوشهری,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه