اخبار داغ

اولین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور در اردبیل به کار خود پایان داد

اولین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور در اردبیل به کار خود پایان داد
پس از سه روز رقابت نفس گیر115 نفر، نخستین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور در اردبیل به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نخستین رویداد کارآفرینی سلامت شمالغرب کشور در اردبیل، امروز با معرفی ایده های برتر  به کار خود پایان داد؛ در این رویداد  115 نفر شرکت کننده با همدیگر به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مراسم اختتامیه رویداد بزرگ کارآفرینی سلامت شمالغرب کشوراظهارداشت: در راستای ایجاد 20 هزار شغل در استان تعهد اشتغال دانشگاه علوم پزشکی در سالجاری یک هزار و 300 نفر بوده که بخش عمده‌ای از آن به ثبت رسیده است.

,

 

,

وی بیان کرد: 741 اشتغال ایجاد شده در پنجره واحد استان به ثبت رسیده و مابقی نیز در مراحل راست‌آزمایی و ثبت است که پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال به تمام تعهدات اشتغالزایی خود عمل کنیم.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اشاره کرد و گفت: با اخذ مجوز از وزارت بهداشت ما امسال موفق شدیم این مرکز را راه‌اندازی کنیم و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم به واسطه این مرکز فضا و بستر کارآفرینی را بر مبنای فناوری‌های جدید و حمایت از ایده‌های نوین دانشجویان را مهیا کنیم.

,

 

,

اخوان اکبری بیان کرد: با هدف توسعه کارآفرینی و استقبال از دانشجویان خلاق و نوآور تلاش می‌کنیم تا با حمایت استاندار اردبیل و سایر مسئولان به زودی مرکز نوآوری را در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل راه‌اندازی کنیم.

,

 

,

وی نقش پیشتاز دانشجویان و مراکز دانش بنیان را در ایجاد کارآفرینی و خلق ثروت یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به گستردگی موضوعات در بخش پزشکی انتظار می‌رود با برگزاری این رویدادها بتوانیم به توانمندی دانشجویان خود در ایجاد بسترهای تحول‌آفرین در این حوزه بیش از گذشته کمک کرده و بخش عظیمی از مشکلات جامعه را در بخش اشتغال برطرف کنیم.

,

 

,

در این مراسم سرپرست شتاب‌دهنده کارا نیز در سخنانی بیان کرد: سالانه 400 هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی داریم که تنها دو درصد آنها جذب دستگاه‌های دولتی شده و مابقی باید دست از پشت میزنشینی برداشته و به امید استخدام نباشند بلکه سعی کنند در فضای اشتغال غیردولتی ورود پیدا کنند.

,

 

,

عبداللهی اصل بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی به ویژه در حوزه سلامت که مورد حمایت جدی دولت است می‌تواند زمینه اشتغال و حل مشکلات واقعی مردم را با توانمندی جوانان و استفاده از خلاقیت آنها به وجود آورد که امیدواریم همه به ایجاد تحول در این حوزه کمک کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه