اخبار داغ

رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان استان یزد در میبد +تصاویر

رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان استان یزد در میبد +تصاویر
مسابقات تنیس روی میز معلولان استان یزد در سالن فرهنگی ورزشی جامعه معلولان میبد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، در این مسابقات آقایان در چهار کلاس نشسته و پنج کلاس ایستاده، بانوان معلول در دو کلاس نشسته و ایستاده و همچنین نونهالان زیر 10 سال استان با هم به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در این مسابقات ورزشکارانی از یزد، مهریز، اردکان، بافق، زارچ و میبد حضور داشتند در کلاس ال یک و ال 2 نشسته به ترتیب رامین عابدی، مجتبی کریمی و غلامرضا زارع اول تا سوم شدند.

,

در کلاس ال چهار و ال پنج مشترک نشسته نیز مهدی معصومی، محمد رضا توحیدی فر و محمد جواد فلاح سوم، همچنین در کلاس ال 6 ایستاده به ترتیب مصیب رحمانی، علی کدخدا و علی مقنی زاده حائز مقام های اول تا سوم شدند.

,

همچنین در کلاس ال 7 ایستاده داوود خانی، منصور کاظمی و ابراهیم برزگر به مقام اول تا سوم دست یافتند، همینطور در کلاس های ال 8 و ال 9 مشترک ایستاده محمد حسن نیک دوست ، مصطفی بیکی و رسول زارع به ترتیب اول تا سوم شدند.

,

مقامها اول تا سوم در کلاس ال 10 ایستاده نیز از آن علیرضا عرب، اکبرعلیزاده و حمید باقری شد.

,

در مسابقات تنیس روی میز بانوان که به صورت نشسته و ایستاده برگزار شد، مهدیه منگلی، مریم حیدری و سمیه منگلی در سطح نشسته به مقام های اول تا سوم دست یافتند، در بخش ایستاده نیز مطهره کارگر، حدیثه پوررشیدی به ترتیب اول و دوم ، همچنین فاطمه حیدری و افسانه علمدار به طور مشترک سوم شدند.

,

در رده نونهالان نیز ابوالفضل صادقی، محمد طاها فخار و ابوالفضل خیری حائز مقام های اول تا سوم شدند.

,

نفرات اول تا سوم هر رشته برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه