اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به درخواست پاداش میلیاردی مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی؛

عده‌ای از حداقل دستمزد نیز محروم مانده‌اند اما در تبریز آقایان خودتشویقی دارند/ انجام به‌وظیفه‌ای که بابت ‌آن حقوق می‌گیرند، پاداش نمی‌خواهد

عده‌ای از حداقل دستمزد نیز محروم مانده‌اند اما در تبریز آقایان خودتشویقی دارند/ انجام به‌وظیفه‌ای که بابت ‌آن حقوق می‌گیرند، پاداش نمی‌خواهد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: همانطور که پیش‌تر طی مصاحبه‌ای در این باره درخواست پاداش میلیاردی را غیرمتعارف خواندم، اکنون نیز چنین اتفاقاتی را قابل پذیرش نمی‌دانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در واکنش به انتشار نامه‌ی درخواست پاداش میلیاردی مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی برای خود و تعداد دیگری از همکاران، اظهار داشت: درحالی که مردم تحت فشار اقتصادی قرار دارند و عده‌ای از حداقل دستمزد نیز محروم مانده‌اند، چنین پیشنهادات و درخواست‌هایی را از سوی مسئولین نباید شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: مدیران کل و کارمندان در قبال کاری که انجام می‌دهند و جزو وظایف محوله به آن‌هاست حقوق دریافت می‌کنند و دیگر نباید اعتبارات به تخصیص پاداش‌های غیرمتعارف تخصیص یابد.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سنت حسنه‌ی وقف و لزوم اعمال تفکیک مابین اقدامات افراد و اصلِ فرهنگ وقف، توضیح داد: اگر مسئولی وقت اضافی برای انجام امور تخصیص داده و برای آن اضافه‌کاری و حق ماموریت نگرفته باشد، مسئول عالی‌رتبه تشویقی در نظر می‌گیرد و قرار نیست مسئول خودش را تشویق کند و مبلغ تعیین نماید.

,

وی تصریح کرد: در برابر اقدامات شاخص نیز راهکار تشویق همراه پرداخت پاداش نیست و این تشویق می‌تواند با ارتقاء رتبه شغلی میسر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه