اخبار داغ

طلا ۳۱۳ هزار تومان شد

طلا ۳۱۳ هزار تومان شد
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۱۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۴۳ دلار معامله می‌شود.
,
 
,
گفتنی است، امروز صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۰ هزار و ۱۸۵ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
,
قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی به ۱۲ هزار و ۵۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است.
,
 
,
در معاملات رسمی نیز، یورو در مرکز مبادلات ارزی با کاهش قیمت نسبت به پنجشنبه ۴۷۴۹ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۲۵۷ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه