اخبار داغ

۱۱۸۰ خانوار به مستمری بگیران کمیته امداد سردشت اضافه می شود

۱۱۸۰ خانوار به مستمری بگیران کمیته امداد سردشت اضافه می شود
رییس کمیتە امداد امام خمینی (رە) سردشت گفت: برای از بین بردن فقر مطلق در مناطق مرزی کمیتە امداد در حال شناسایی یکهزار و ۱۸۰ خانوار مازاد بر مستمری بگیران کنونی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: با اضافه شدن این جمعیت تعداد خانوار تحت پوشش کمیته امداد سردشت بە بیش از ٤ هزار و ۱۰۰ خانوار افزوده می شود کە ۱۰٫۴ درصد کل جمعیت شهرستان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رییس کمیتە امداد امام خمینی(رە) سردشت با بیان اینکه طرح شناسایی مددجویان جدید از اول مهرماه امسال شروع و تا آخر آذرماه سالجاری ادامە دارد گفت: خانواری که پرونده آنها در سنوات گذشته به هر دلیلی بسته شده است در صورت مراجعه مجدد و احراز شرایط لازم نسبت به بازگشایی پرونده آنها اقدام می شود.

,

وی با درخواست از شهروندان، اضافه کرد: کمیته امداد سردشت آماده پذیرش افراد نیازمند با درآمد کم شامل مستاجران، خانوار دارای بیمار و غیره است که افراد با این مشخصات جهت دریافت کمک معیشت ماهیانه به کمیته امداد سردشت مراجعه کنند.

,

ابراهیمی با اشاره به اینکه امسال کمک معیشت خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد بر اساس بعد خانوار افزایش پیدا کرده است، افزود: این افزایش بر اساس یارانه اعضای خانوار و به صورت ۲ برابری است و همچنین کمک معیشت اول نیز حدود ۱٤ درصد رشد داشته است.

,

ابراهیمی تصریح کرد: در سالجاری پشت نوبتی متقاضیان حذف شده و هر مراجعه کننده ای در خصوص مستمری، وام کارگشایی، جهیزیه، کمک های موردی، و اجاره مسکن بدون پشت نوبتی جهت پرداخت به واحدهای مربوطه معرفی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه