اخبار داغ

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سبلان خودرو مایوان:

اضافه شدن ۲خط تولیددیگر به سبلان خودروی مایوان/۱۰۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می شود

اضافه شدن ۲خط تولیددیگر به سبلان خودروی مایوان/۱۰۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می شود
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سبلان خودرو مایوان گفت: با راه اندازی این دو خط تولید ، ۱۰۰۰ فرصت شغلی جدید در این کارخانه ایجاد و کل اشتغال سبلان خودروی اردبیل به حدود ۱۲۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،مدیرعامل شرکت سبلان خودرو مایوان بعد از ظهر امروز در جریان بازدید استاندار اردبیل از این شرکت، از اضافه شدن دو خط تولید جدید به خطوط تولید سبلان خودروی مایوان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی  اظهار داشت : خط تولید نخست از شرکت ولگاواس  روسیه برای تولید اتوبوس های ۱۲ متری که مربوط به طرح نهاد ریاست جمهوری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و خط دوم که از شرکت فوتون چینی خریداری شده است و تا پایان امسال در سبلان خودرو نصب می شود، مربوط به  تولید مینی بوس خواهد بود که محصول اولیه امروز با حضور استاندار اردبیل رونمایی شد.

,

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سبلان خودرو مایوان افزود : تاکنون ۱۵۰ میلیارد در شرکت سبلان خودرو سرمایه گذاری شده و برای تولید ۷۰۰ دستگاه اتوبوس شهری و ۱۵۰۰ دستگاه مینی بوس فوتون ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار در نظر گرفته است که این اعتبار کمک بلاعوض دولت به مصرف کننده خودروهاست و جزء طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر کلید خورده توسط ریاست محترم جمهوری است.

,

وی با بیان اینکه ۵۸ نفر اشتغال جدید طی ماه های اخیر در این کارخانه ایجاد شده است از جذب ۵۰ نفر نیروی کار عمدتا" ماهر و متخصص از جمله جوشکار و فنی کار تا پایان سال خبر داد و گفت :  با راه اندازی این دو خط تولید ،  ۱۰۰۰  فرصت شغلی جدید در این کارخانه ایجاد و کل اشتغال سبلان خودروی اردبیل به حدود ۱۲۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

,

خادمی گفت: ظرف شش ماه آینده اولین گروه محصولات وارد شرکت سبلان خودرو می‌شود و تولید انبوه در این کارخانه آغاز خواهد شد.

,

رئیس هیئت مدیره از توسعه ۴ هزار متری انبار و مکانیزه نمودن آن با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت:  قطعات مورد نیاز خریداری و تامین شده است.

,

وی تاکید کرد: سهمیه شرکت سبلان خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس شهری و ۴۰۰۰ دستگاه مینی بوس شهری و بین شهری است که طی سه سال تولید خواهد شد.

,

 استاندار اردبیل همچنین از واحد تولیدی در حال اجرای آذر عرش سبلان در شهرک صنعتی شماره دو بازدید کرد و به دستگاه های ذیربط دستور تامین برق و گاز آن را صادر کرد.
 
به گفته مدیر اجرایی این پروژه ، تا پایان سال جاری ۲۰ نفر و تابستان سال آینده ۱۰۰ نفر در این واحد اقتصادی مشغول تولید لوازم روشنایی و لوازم جانبی رایانه و موبایل خواهند شد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه