رییس کمیسیون حقوقی و رسیدگیبه شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان گفت: بیشتر پروندهها و مراجعات به شهرداری به علت عدم آگاهی شهروندان از قوانین شهرداری است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گزارش نافع، مریم روانبخش ظهر امروز در جلسه کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگیهای که با ریاست شورا و تشکیل کارگروه حقوقی داشتیمف توانستیم مسائل و مشکلاتی که مردم با شهرداری دارند را ریشهیابی کنیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی با بیان اینکه جنبههای حقوقی مشکلات بررسی شد،افزود: درصدد هستیم که از طریق ارتباطگیری شهرداری همدان با مردم مشکلات و معظلات را حل کنیم.
,مریم روانبخش به پروندههای حقوقی موجود اشاره و تصریح کرد: بیشتر این پروندهها و مراجعات به علت عدم آگاهی شهروندان از قوانین شهرداری است و همین ناآگاهی منتج به درخواستهایی از سوی شهروندان شده که نقض قانون بوده و سردرگمی و نارضایتی مردم را به همراه دارد.
,وی به نقش و فعالیت کمیسیون حقوقی و رسیدگیبه شکایات مردمی شورای شهر همدان اشاره و خاطرنشان کرد: این کمیسیون سعی میکند تا با هماهنگیها و مشاورههایی که به شهروندان میدهد از وضعیت درخواست آنها و میزان تحقق آن پس از شور و مشورت با مشاورین فنی و حقوقی و دوایر مختلف شهرداری پاسخ مقتضی به ارباب رجوع را بدهد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه