اخبار داغ

کاهش ۷درصدی طلاق و افزایش ۵ درصدی ازدواج در خلخال

کاهش ۷درصدی طلاق و افزایش ۵ درصدی ازدواج در خلخال
فرماندار شهرستان خلخال گفت: با برپایی کلاس های مختلف آموزشی، پیشگیری از طلاق، آگاه سازی و کلاس های مشاوره ای در سال ۹۷ شاهد افزایش ۵ درصدی ازدواج در این شهرستان شده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، فریدون بابایی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل در استانداری اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده در ماه های آینده بیش از ۲ هزار شغل برای جوانان بیکار شهرستان خلخال فراهم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه در ۸ ماه گذشته سال جاری برای ۹۵۳ نفر در شهرستان خلخال اشتغال آفرینی شده است، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده تا سه ماه آینده شاهد افزایش اشتغال آفرینی بیشتری در سطح شهرستان خلخال داشته باشیم.

,

فرماندار خلخال از کاهش ۷ درصدی طلاق در این شهرستان خبردادوافزود: با برپایی کلاس های مختلف آموزشی، پیشگیری از طلاق، آگاه سازی و کلاس های مشاوره ای در سال ۹۷ شاهد افزایش ۵ درصدی ازدواج در این شهرستان شده ایم.

,

بابایی با بیان اینکه با پایش و شناسایی ۱۱۵ معتاد تمامی این معتادان و بیماران اعتیاد سم زدایی و به آغوش خانواده بازگشته اند تصریح کرد: برای کاهش آمار اعتیاد کلاس های آموزشی و پیشگیری و شناخت از انواع موادهای مخدر و اعتیادآور در بین جوانان برگزارشده است.

,

فرماندار خلخال روستای لرد را از جمله روستاهای ازدواج زودرس در این شهرستان دانست و افزود: باتوجه به اینکه بیشترین آمار طلاق را نیز در این روستا شاهد هستیم که برای مقابله با این آسیب های اجتماعی روستای لرد برنامه ها و کلاس های آموزشی و پیشگیری مختلفی در نظر گرفته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه