اخبار داغ

پرداخت تسهیلات اشتغال صنایع دریایی به متقاضیان/ رسالت دهیاران ایجاد اشتغال است

پرداخت تسهیلات اشتغال صنایع دریایی به متقاضیان/ رسالت دهیاران ایجاد اشتغال است
معاونت عمرانی فرماندار تنگستان گفت: هدف اصلی کارگروه اشتغال تسهیلات کم بهره در راستای توسعه کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری و افزایش سرمایه مردم در شهرستان تنگستان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ پرویز شعبانی معاونت عمرانی فرماندار تنگستان شامگاه دیروز در نشست کارگروه اشتغال تنگستان اظهار داشت:ایجاد اشتغال وظیفه دولت یا یک شخص نیست بلکه ایجاد اشتغال وظیفه مردم و حاکمیت است و همگان در آن نقش دارند و می توانند در رشد اشتغال بخصوص در شهرستان تنگستان موثر باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود:صندوق توسعه صنایع دریایی به متقاضیان اشتغال در حوزه صنایع دریایی و صیادی تسهیلات ویژه ای قرار داده است.

,

شعبانی با تاکید بر تسهیل در پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل گفت:رفع موانع و مشکلات جهت ایجاد اشتغال  و رونق تولید در روستاها از مهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید  در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و  حمایت از کالای ایرانی  است.

,

این مسئول بیان کرد: ایجاد اشتغال روستایی ازاهداف دولت است و با اعطای تسهیلات لازم زمینه رونق اقتصادی و توسعه روستاها و مناطق محروم فراهم و به ماندگاری جمعیت در روستاها که محور تولید هستند کمک خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: امروز رسالت دهیاران ایجاد اشتغال است و امور عمرانی و خدماتی را ادارات مربوطه طبق وظایف سازمانی خود باید انجام دهند.

,

در پایان نشست بخشداردلوار با تشریح موانع اشتغالزایی در بخش دلوار راهکارهایی را برای رفع آنها مطرح کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه