اخبار داغ

از سوی نماینده مردم بوکان در مجلس؛

وجود استخدام‌های بی ضابطه در بیمارستان بوکان تایید شد

وجود استخدام‌های بی ضابطه در بیمارستان بوکان تایید شد
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی وجود استخدام های بی ضابطه در بیمارستان این شهر را تایید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، دو سال پیش بود که استخدام های بی ضابطه تعدادی از ژن های برتر در بیمارستان بوکان جال و جنجال فراوانی در محافل عمومی و رسانه ای بوکان ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

هر چند تعدادی از این نور چشمی ها در نهایت و توسط بازرسانی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پپزشکی استان بیکار شدند اما تا صبح روز جمعه ۲۳ آذر ماه هیچ یک از مسئولان بوکانی پاسخ شفاف و قانع کننده ای به چگونگی جذب این افراد ارائه نکردند.

,

حال و بعد از گذشت دو سال که این رسانه برای اولین بار دست به افشاگری درباره استخدام پارتی های بیمارستان بوکان زد، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با دانشجویان بوکان با اعتراف به نقش وی و دیگر مسئولان ارشد شهرستان در استخدامی ها عنوان کرد: هفت نفر از کارکنان فاز دوم بیمارستان شهید قلی پور با معرفی من استخدام شده‌اند.

,

محمد قسیم عثمانی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد وضعیت استخدام نیرو در طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور این شهر، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان از طریق یک شرکت خصوصی اقدام به تامین ۴۵ نفر نیروی خدماتی مورد نیاز برای طرح توسعه بیمارستان بوکان کرد که با توجه به اینکه قبل از عقد قرارداد دانشگاه علوم پزشکی با این شرکت، این طرح به بهره برداری می‌رسید، علوم پزشکی استان اختیار انتخاب و بکار گیری نیرو‌های مورد نیاز را به شبکه بهداشت و درمان بوکان داد.

,

وی با بیان اینکه از آزمون، ملاک و معیار خاصی برای انتخاب این نیرو‌ها استفاده نشد، گفت: تعدادی از این نفرات از طریق معرفی و سفارش امام جمعه، فرماندار بوکان و هفت نفر هم از طریق بنده به شبکه بهداشت و درمان معرفی و استخدام شدند و هیچ وقت این مسئله را کتمان نمیکنم.

,

عثمانی ادامه داد: سهم بیمارستان نیز ۲۱ نفر بود که جذب شدند و جدای از آنان ۱۲ نفر نیز توسط مسول شبکه بدون اطلاع از شیوه قرارداد امضاء شده فی مابین شرکت و دانشگاه و سهمیه لازم استخدام شدند که بعدا با ورود دانشگاه این افراد اخراج شدند.

,

وی ضمن دفاع از این اقدام خود، اظهار داشت: اگر کسانی دیگر هم در جمع این هفت نفر که من معرفی کرده بودم بودند، نفرات دیگری به این موضوع اعتراض می‌کردند، در نتیجه این اتفاق مسئله‌ای کاملاً عادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه