اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خاجی مجلس:

استقلال راهبردی‌ترین کلید واژه تحقق انقلاب است/جوانان مطالبه گری کنند

استقلال راهبردی‌ترین کلید واژه تحقق انقلاب است/جوانان مطالبه گری کنند
کریمی قدوسی گفت تمام چالش‌های ما در داخل به علت مقابله جبهه مردم انقلابی، جریان انقلابی و مردم مسلمانی که می‌خواهند مستقل باشند در مقابل با جریان که می‌خواهند وابسته با شند آن هم وابسته به غرب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمد جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار داشت :در چهلمین سالگرد شکوهمند  پیروزی  انقلاب اسلامی هستیم و پس از آن  40سال نظام جمهوری اسلامی مستقر شد  و بیش از 55 سال از انقلاب می‌گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلید واژه راهبردی استقلال برای انقلاب و تحقق این امر گفت: ملت ایران 55 سال مبارزه کرد هزینه ها متحمل شد و شهید داد و ترور، تحریم و موشک باران شد، ملت ایران برای استقلال مبارزه کرد

,

وی با بیان این‌که آمریکایی‌ها در 4 آبان 1343 پس از تصویب قانون کاپیتولاسیون مصونیت پیدا کردند ادامه داد: انقلاب برای بدست آوردن استقلال در برابر اجانب از بدو شروع مبارزه با استکبار جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است.

,

کریمی قدوسی  در خصوص مواضع حضرت امام (ره) در  سال 1343  عنوان کرد: من تاثرات قلبی خودم را نمی‌توانم اظهار کنم این چند روزی مسائل ایران را شنیدام قلبم در فشار است ما را فروختند استقلال ما را فرختند . ضمن این لایحه اگر شاه ایران سگ آمریکایی را زیر بگیرد باید محاکمه شود ولی آگر آشپز آمریکایی‌ها شاه ایران یا بزرگترین مقام یا  یکی از مراجع ایران  را بکشد هیچ کس حق تعرض به او را  ندارد. ای قم، ای نجف، ای اصفهان و ای شیراز... به داد اسلام برسید مردم من دستم را برای نجات انقلاب پیش شما دراز می‌کنم. امروز آمریکا بدتر از شوروی و شوروی بدتر از آمریکا، انگلیس از هر دو پلیدتر است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:امروز اثری از شوروی نیست و آمریکا ضعیف تر و ذلیل تر  از قبل انگلیس هم به  تدبیر رهبر آن قدرت نیست  اما مردم ایران همچنان در حال مبارزه با استکبار جهانی در سراسر دنیا با پیام ها والهامات خود  هستند و در  داخل  هم با ریشه و رده‌های غرب گرایی مبارزه می‌کنند.

,

کریمی قدوسی بیان کرد: تمام چالش‌های ما در داخل به علت مقابله جبهه مردم انقلابی، جریان انقلابی و مردم مسلمانی که می‌خواهند مستقل باشند در مقابل با جریان که می‌خواهند وابسته با شند آن هم وابسته به غرب است.

,

وی در مورد مواضع سران فتنه از دیدگاه رهبری خاطر نشان کرد:عامل اصلی که دیگرانی بودند طراحی کرده بودند به خیال خودشان محاسبه کرده بودند وبه گمان آنها بساط جمهوری اسلامی بنا است جمع شود نه فقط حقیقت دین بلکه شعارهای دینی باقی نمی ماند برنامه این بود اگر توانستند قاعده دولت و حکومت خود را بچینند بعد از آن حرکتشان روشن بود که دیگر چه انجام دهند اگر قاعده  دولت و حکومت طبق آن‌ها چیده نشد کشور را به آشوب بکشانند اما این ملت ایران با حماسه 9دی بساط آن‌ها را جمع کرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:جوانان مطالبه گری کنند مردم به خصوص نخبگان، دانشگاهیان و حوزویان در صحنه باشند؛ اسلام مردم را به صحنه می‌خواند این همان عامل اصلی پیشرفت و توسعه است. هر کشوری در سه شرط  پیشرفت می‌کند. عامل کمی ثروت عامل کیفی تکنولوژی و عامل سوم بازدهی اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه