اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

فعالیت بیش از ۳۲۰ هزار مهاجر در بخش کشاورزی استان کرمان/بانک ها به جای بانکداری،بنگاه داری راه انداخته اند

فعالیت بیش از ۳۲۰ هزار مهاجر در بخش کشاورزی استان کرمان/بانک ها به جای بانکداری،بنگاه داری راه انداخته اند
حسن پور با بیان اینکه بیش از ۳۲۰ هزار مهاجر خارجی در استان کرمان اقامت دارند، ابراز کرد: که این افراد به دلیل کار در بخش کشاورزی و پسته آمده اند و با توجه به اینکه مهاجرین خارجی هزینه های زیادی را در بخش های مختلف به وجود آورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان سیرجان با داشتن ۱۱ درصد جمعیت استان؛ ۵۰ درصد جمل و نقل جاده ای استان  را به خود اختصاص داده است، گفت: حمل و نقل با اینکه از سخت‌ترین مشاغل است، اما هنوز در این حیطه محسوب نشده و تلاش خود را برای این امر به کار می‌گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفع فقر مطلق از جامعه از جمله رویکرهای بودجه سال آینده است، عنوان کرد: در این راستا مبالغ مناسبی برای سازمان های کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در بودجه دیده شده است.

,

وی با بیان اینکه قیمت ارز مد نظر گرفته شده در سال ۱۳۹۸، ۵۸۰۰ تومان است، ابراز کرد: ما با این قیمت ارز به شدت مخالف هستیم؛ چرا که با این روند دوباره یک رانت در اختیار دولت و بانک مرکزی خواهد بود.

,

حسن پور با تأکید بر اینکه تمام نمایندگان استان دغدغه توسعه و آبادانی را دارند، تصریح کرد: شهرستان سیرجان با ۱۹۶ درصد ثبت‌نام در سامانه رصد، رتبه اول اشتغال در کشور و استان و شهرستان بردسیر با ۱۲۵ درصد ثبت‌نام در سامانه رصد دومین شهرستان در حوزه اشتغال است.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز در شهرستان سیرجان بیشترین تعداد افتتاح پروژه را در سال گذشته و سال جاری داشته اند، گفت:امروز به ازای هر دانش‌آموز سرانه فضای آموزشی در کشور پنج متر است.

,

وی ادامه داد:در خصوص مدارس غیرانتفاعی در حالی که کشور هشت تا ۱۰ درصد است، در سیرجان از مرز ۳۶ درصد گذشته است.

,

حسن پور با بیان اینکه بیش از ۳۲۰ هزار مهاجر خارجی در استان کرمان اقامت دارند، ابراز کرد: که این افراد به دلیل کار در بخش کشاورزی و پسته آمده اند و با توجه به اینکه مهاجرین خارجی هزینه های زیادی را در بخش های مختلف به وجود آورده اند؛ در این زمینه دولت هیچ برنامه ای جهت کنترل آنان ندارد.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میزان بار در شهرستان سیرجان بیش از ظرفیت کامیون ها است، عنوان کرد:هم اکنون  بیش از ۴ میلیون تن بار در سیرجان روی زمین مانده است؛ شرکت‌ها بیش از ۵۰۰ دستگاه کامیون خریداری کردند در حالی که پایانه‌ها و وزارت راه باید برای اعزام کامیون‌ها به سیرجان برای حمل بار فعال باشد.

,

این مقام مسئول در پایان ضمن انتقاد از عملکرد بانک خاطر نشان کرد: بانک‌های کشور به‌جای بانک‌داری، بنگاه‌داری و شرکت‌داری راه‌انداخته‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه