اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:

پایگاه فوریت‌های پزشکی در محور میاندوآب- تپه‌رش احداث می‌شود

پایگاه فوریت‌های پزشکی در محور میاندوآب- تپه‌رش احداث می‌شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از احداث پایگاه فوریت های پزشکی توسط خیرین در محور میاندوآب ـ تپه رش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، خبر با اشاره به اینکه محور میاندوآب ـ تپه رش یکی از محورهای حادثه خیز و پرتردد روستایی در شهرستان میاندوآب است، اظهار کرد: در این راستا نیز احداث پایگاه فوریت های پزشکی در در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب افزود: این پایگاه فوریت پزشکی جاده ای توسط خیرین سلامت دهستان للکلو از توابع شهرستان میاندوآب و با نظارت دفتر فنی مهندسی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی احداث می شود.

,

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات احداث این پایگاه از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار است، گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع با هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث می شود.

,

حیدری تصریح کرد: جاده میاندوآب ـ تپه رش به طول ۵۰ کیلومتر از حادثه خیزترین محورهای روستایی شهرستان میاندوآب است که با احداث این پایگاه ۳۵ روستای واقع شده در این محور را تحت پوشش قرار می دهد.

,

وی اظهار کرد: عمده مشکلات اورژانسی مردم و مصدومان جاده ای در این محور با احداث این پایگاه فوریت های پزشکی حل می شود.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب اظهار کرد: پس از تکمیل و افتتاح این پایگاه، خدمات پیش بیمارستانی برای بیماران اورژانسی و مصدومان جاده ای به جمعیت تحت پوشش در آن منطقه ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه