اخبار داغ

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس در واکنش به «امضای قرارداد بیمه سلامت با یک شرکت ترکیه‌ای»:

ضرورت ورود جدی دستگاه‌های نظارتی به بحث قرارداد بیمه سلامت/ باید از برون‌رفت اطلاعات مردم ممانعت کرد

ضرورت ورود جدی دستگاه‌های نظارتی به بحث قرارداد بیمه سلامت/ باید از برون‌رفت اطلاعات مردم ممانعت کرد
حسینی‌کیا در واکنش «امضای قرارداد بیمه سلامت با یک شرکت ترکیه‌ای» بر ضرورت ورود جدی دستگاه‌های نظارتی برای بررسی موضوع تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد در خصوص امضای قرارداد خرید سامانه الکترونیکی بیمه سلامت ایران با یک شرکت ترکیه ای و مشکلات ثبت اطلاعات سلامت مردم در سامانه‌ خارجی اظهار داشت: در بحث تفاهم‌نامه خرید سامانه الکترونیکی بیمه سلامت با شرکتی ترکیه‌ای باید دید می توان از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد یا خیر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی پویا کردن ظرفیت‌های داخلی بنابراین باید از ظرفیت ظرفیت‌های داخلی استفاده و آن را لحاظ کرد.

,

حسینی‌کیا گفت: اگر این تکنولوژی در داخل موجود است اولویت با تکنولوژی داخل است و اگر موجود نیست و استفاده از این تکنولوژی نیز ضروری است چاره‌ای نیست باید از علم روز دنیا استفاده کرد.

,

نمیانده مردم سنقروکلیایی تصریح کرد: باید دید و بررسی کرد که آیا این امر با پروژه نفوذ ارتباط دارد یا خیر و اینکه این شرکت تا چه اندازه به اطلاعات مردم ما دسترسی دارد.

,

وی بیان داشت: با این حال اگر این تکنولوژی در داخل وجود دارد، اما کیفیت مطلوب خارج را ندارد و با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه است این را باید مسئولان پاسخگو باشند همچنین دستگاههای نظارتی هم باید برخورد کنند.

,

حسینی‌کیا اظهار داشت:: اگر این تکنولوژی در داخل موجود است و امکان بومی‌سازی وجود دارد باید از برون‌رفت اطلاعات پیشگیری کرد.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این حال دستگاه‌های نظارتی باید به طور جدی برای بررسی موضوع ورود کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه