اخبار داغ

عضویت مدال‌آور مسابقات جهانی کشتی در کتابخانه عمومی

عضویت مدال‌آور مسابقات جهانی کشتی در کتابخانه عمومی
علی‌رضا کریمی تنها مدال‌آور مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۸ بودابست و قهرمان‌بازی‌های آسیایی جاکارتا از کتابخانه عمومی شهید کشوری بازدید و عضو این کتابخانه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی‌رضا کریمی تنها مدال‌آور مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۸ بودابست و قهرمان‌بازی‌های آسیایی جاکارتا که این روزها پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان را پشت سر گذاشته با حضور در کتابخانه شهید کشوری شهرستان سیمرغ ضمن بازدید به عضویت این کتابخانه درآمد.

مصطفی فضلی‌قادیکلایی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سیمرغ در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به حضور علی‌رضا کریمی در کتابخانه شهید کشوری کیاکلا، اظهار کرد: قهرمان‌بازی‌های آسیایی جاکارتا در حاشیه بازدید طی نشست صمیمی از زحمات و تلاش‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سیمرغ در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی در بین جوانان و نوجوانان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: این قهرمان ارزشی ایران‌زمین که در مسابقات امیدهای جهان ۲۰۱۷ با یک حرکت ارزشمند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین علیرغم برتری کامل بر حریف روسی برای اینکه به حریف رژیم اشغالگر قدس برخورد نکند این دیدار را واگذار کرد و پس‌ ازآن توسط اتحادیه جهانی کشتی (فیلا) ۶ ماه از مسابقات بین‌المللی محروم شد.

فضلی‌قادیکلایی در پایان گفت: تنها مدال‌آور مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۸ بودابست در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتاب‌خانه در راستای تشویق جوانان به کتاب‌خوانی، عضو کتابخانه عمومی شهید کشوری شد.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,




, ,
,
, ,
,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه