اخبار داغ

به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی؛

جشنواره رسانه انقلابی در زنجان برگزار می شود/ چاپ کتابچه چهل سال جهاد فرهنگی و تبلیغی در زنجان

جشنواره رسانه انقلابی در زنجان برگزار می شود/ چاپ کتابچه چهل سال جهاد فرهنگی و تبلیغی در زنجان
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی؛جشنواره رسانه انقلابی در زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: از ابتدای سال برنامه های محوری چهلمین سالگرد شروع و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان انکه با برنامه ریزی های ویژه تا کنون 16 برنامه اجرایی شده است،ادامه داد: چهل نشست تخصصی دینی در حوزه معارف انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود.

,

این مسئول از تربیت مدرس برای کارد سازی شکبه تبلیغی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد و گفت:طرح بصیرت روستایی نیز با حضور مستقرین و شبکه تبلیغی استان زنجان در چند ماه به انتهای سال انجام می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تبیین فلسفه و اهداف انقلاب اسلامی و بنیان خانواده در برنامه های سالگرد انقلاب اسلامی، بیان داشت:چهل محفل قرآنی با عنوان قرآن کتاب انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می شود که هفته گذشته اولین همایش برگزار شد.

,

حجت الاسلام صفی یاری از برگزاری همایش بانوی مسلمان ایرانی الگوی جهانی و همایش حضرت زهرا الگوی انقلابی گری به دلیل تقارن دهه فجر با ایام فاطمه خبرداد وگفت:کتابچه چهل سال جهاد فرهنگی و تبلیغی دستاوردهای فرهنگی و تبلیغی تدوین می شود.

,

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی و نخبگان از قم و تهران به استان زنجان، گفت: فعالیت های ویژه در حوزه رسانه و فضای مجازی از هفته آینده آغاز می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: همایش طلایه داران تبلیغ ویژه چهلمین سال انقلاب اسلامی نیز در ایام اجرایی می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری جلسه کمیته تشکل های دینی و مردم نهاد با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد و بیان داشت: فعالیت این کمیته تجمیع و در اختیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه