اخبار داغ

نماینده مردم مشهد در مجلس:

خصوصی سازی آتشنشانی از طریق مجلس پیگیری می‌شود

خصوصی سازی آتشنشانی از طریق مجلس پیگیری می‌شود
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: نظر من به‌عنوان یک کارشناس این است که آتش‌نشانی از وظایف حاکمیتی است اما در عین حال می‌توان آن را به‌صورت یک استسفاریه نه از اداره قوانین بلکه از طریق صحن علنی مجلس پیگیری کرد و نسبت به بررسی وضعیت آن سوال شده و مجلس نظر خود را اعلام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدپیام درباره خصوصی‌سازی آتش‌نشانی گفت: آتش‌نشانی به دلیل حساسیت‌هایی که دارد بخشی از وظایف حاکمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آتش‌نشانی موضوعی ساده نیست بلکه در کنار مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دارد و ما نمی‌توانیم آن را با اطمینان به بخش خصوصی واگذار کنیم.

,

وی افزود: موضوع خصوصی‌سازی ممکن است از نهاد بسیار بالایی شکل بگیرد و می‌توان پیش‌بینی کرد که بخش خصوصی قادر به ارائه خدمات می‌باشد، اما به‌نظر من با توجه به حساسیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد، بخش خصوصی قادر به ارائه خدمات نیست.

,

وی ادامه داد: ما باید آتش‌نشانی را یک وظیفه حاکمیتی در نظر بگیریم اما متأسفانه شهرداری‌ها تمایل زیادی به واگذاری آن به بخش خصوصی را دارند.

,

پژمان‌فر گفت: نظر من به‌عنوان یک کارشناس این است که آتش‌نشانی از وظایف حاکمیتی است اما در عین حال می‌توان آن را به‌صورت یک استسفاریه نه از اداره قوانین بلکه از طریق صحن علنی مجلس پیگیری کرد و نسبت به بررسی وضعیت آن سوال شده و مجلس نظر خودش را اعلام کند.

,

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوع دارای برداشت‌های متفاوتی است و خود من نیز با اداره قوانین مکاتبه‌ای در خصوص آن داشته‌ام و اداره قوانین به این موضوع رأی هم داده است که من با رأی اداره قوانین قانع نشده‌ام.

,

وی ادامه داد: راه حل مشکل این است که استسفاریه‌ای از صحن علنی مجلس به درخواست شهرداری تهران و مشهد به مجلس ارائه شود و من در این زمینه تلاش خودم را خواهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه