اخبار داغ

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان:

قیمت لوازم خانگی در ریل ثبات

قیمت لوازم خانگی در ریل ثبات
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان همدان با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی به سمت ثبات در حرکت است، اظهار کرد: بازار لوازم خانگی با ارز نیمایی تبادلات خود را انجام داده، از این رو تغییر قیمتی به وجود نیامده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خانجانی امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه امروز با وفور کالا در بازار لوازم خانگی مواجه هستیم، اظهار کرد: امروز از تب خرید غیر ضروری به منظور ارزان خریدن کالاها کاسته شده و تنها خریدهای ضروری انجام می‌شود، به همین دلیل تقاضا از عرضه پیشی‌ نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی به سوی‌ ثبات پیش می‌رود، افزود: امروز تولیدکننده و واردکننده با ارز نیمایی کالا یا مواد اولیه خود را وارد کرده‌اند.

,

رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه قیمت دلار تا چهار برابر افزایش یافت، تصریح کرد: اما لوازم خانگی تا 80 تا 120 درصد افزایش قیمت داشت سپس برای تعادل سعی کرد خود را  با ارز نیمایی تطبیق دهد و امروز نیز همین قیمت باقی مانده و تغییری ر قیمت‌ها  رخ نداده است.

,

وی با بیان اینکه اگر لوازم خانگی با ارز آزاد محاسبه می‌شد باید قیمت‌ها تا چهار برابر رشد می‌کرد، ادامه داد: این اتفاق رخ نداد چرا که امروز قیمت ارز آزاد نیز به کانال ارز نیمایی رسیده است.

,

خانجانی درباره وضعیت قیمت کالاها در بازار نیز خاطرنشان کرد:  چند شرکت لوازم خانگی به دلیل رکود در بازار لوازم خانگی، هدیه‌‌هایی  درنظر گرفتند که باعث تعدیل و در نتیجه کاهش قیمت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه