اخبار داغ

مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان:

آقای استاندار، نگاه جناحی به نفع مردم نیست

آقای استاندار، نگاه جناحی به نفع مردم نیست
مسؤول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: استاندار با نگاه عمومی به مسائل استان بنگرد و از نگاه جناحی پرهیز کرده چرا که این نوع نگاه نه تنها منافع مردم بلکه منافع همان گروه موافق را نیز تأمین نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب فریادرس امروز در گفت‌و‌گو با نافع با اشاره به درج مطلبی در یکی از کانال‌های جریان اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه استاندار در جلسه دبیران احزاب اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا فعال استان بیان کرده «ما نمی‌توانیم به رأی مردم پشت کنیم بدون تعارف می‌گویم کسانی که همراه خواست مردم نبودند و مردم به تفکر آنها رأی نداده‌اند نباید انتظار داشته باشند دولت از خواست آنها تبعیت کند» اظهار کرد: هر دولتی رأی خود را از یک طیف می‌گیرد اما وقتی یک فرد به عنوان رئیس جمهور و یا نماینده مردم انتخاب می‌شود براساس قانون وظیفه دارد منافع همه ملت را در نظر گرفته و از هرگونه نگاه جناحی دوری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: موضع جناحی، شایسته یک سیاستمدار که قانون اساسی را مطالعه کرده است، نیست.

,

مسؤول بسیج  دانشجویی استان همدان تصریح کرد: امروز شرایط کشور ایجاب می‌کند که همه گروه‌ها و جناح‌های مؤمن به فکر انقلاب بوده و دغدغه‌مند در کنار یکدیگر با همدلی گام بردارند.

,

وی اضافه کرد: امروز همه نیروها باید در کنارهم قرار گرفته و دولت نیز با کمک مردم  از همه ظرفیت‌ها استفاده کند و یک اجماع ملی برای حل مشکلات مردم ایجاد کند.

,

فریادرس گفت: اخذ این نوع مواضع در این شرایط صحیح نیست و نمی‌تواند نتیجه مطلوبی به دنبال داشته باشد و امیدواریم استاندار به عنوان مدیر ارشد استان این موضع را اصلاح کند.

,

وی با اشاره به اینکه استاندار و مسؤولان با همه گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی سخن بگوید و صحبت‌های آنان را بشنود، خاطرنشان کرد: استاندار با نگاه عمومی به مسائل استان بنگرند و از نگاه جناحی پرهیز کرده، چرا که این نوع نگاه نه تنها منافع مردم بلکه منافع همان گروه موافق را نیز تأمین نمی‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه