اخبار داغ

توصیه امام جمعه کرج به استاندار جدید البرز؛

مسیر مفاسد و رانت خواران در البرز را قطع کنید/ افراد کاربلد را بدون سیاسی کاری به کار بگیرید

مسیر مفاسد و رانت خواران در البرز را قطع کنید/ افراد کاربلد را بدون سیاسی کاری به کار بگیرید
امام جمعه کرج گفت: جلو مفاسد و رانت خواران را که احتمالا وجود دارند و سعی می کنند به شما نزدیک شوند بگیرید و این مسیر را قطع کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج روز گذشته (24 آذر) در تکریم و معارفه استاندار جدید در توصیه هایی به عزیزالله شهبازی استاندار جدید البرز گفت: گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در زمنیه فعالیت های علمی، پژوهشی، صنعت، اشتغال و توجه به کالاهای داخلی را به مردم ارائه کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام حسینی همدانی افزود: سعی کنید قابلیت های بومی، افراد کاربلد و انقلابی را بدون حب و بغض و دخالت دادن جناح و سیاسی کاری به کار بگیرید و افراد پاک دست و مشروع به اخلاق و ایمان برای تصدی کارها انتخاب شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: قدرت خدمت را به عنوان امانتی الهی غنیمت شمرده و فرصتی برای آبادانی آخرت خود قرار دهید و سعی کنید عملکرد شما در این مدت مسئولیت، ایجاد و توسعه امید به مردم باشد.
,
 
امام جمعه کرج تصریح کرد: از تمام ظرفیت ها استفاده کنید و به امور زیرساختی و زیربنایی برای رشد و توسعه استان اهمیت دهید، وعده ای که توان آن را ندارید به مردم ندهید که یاس و ناامیدی ایجادکند.  
حجت الاسلام حسینی همدانی گفت: جلو مفاسد و رانت خواران را که احتمالا وجود دارند و سعی می کنند به شما نزدیک شوند بگیرید و این مسیر را قطع کنید و کارهای به نتیجه رسیده و قابل ارائه را حتما به مردم اطلاع رسانی کنید. 
,
,
,
 
,
وی افزود: نصیحت ناصحان را توجه کنید، بنده به نوبه خودم تا زمانی که در مسیر انقلاب آرمان های انقلاب و رشد استان و خدمت به مردم قدم بر می دارید پشتیبان و کمک کار شما هستم و برای شما آرزوی موفقیت و خدمت رسانی بیشتر را دارم. 
,
 
,
امام جمعه کرج در خاتمه خاطرنشان داشت: از زحمات و تلاش هایی که محمدعلی نجفی استاندار سابق البرز در طول مدت تصدی در استان داشتند قدردانی می کنم. 
,

 

,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه